wat doen :s ?

wel ja zo een groot probleem is het nu niet ,maar ik kan toch wel wat tips gebruike denk ik :slightly_smiling_face:

dus in mijn klas zit zo een meisje die wel een beetje jonger is als mij, maar da maakt nu ni uit …'t probleem is da zij en haar beste vriendin allebei een zéér grote mond hebben :dry: en dat die op een of andere manier iets tegen mij hebben :frowning_face: ik vind dit echt nie zo leuk , want die hebben nu continu commentaar op mij en 't probleem is die trekke iedreen daar bij :pensive:
als ze bijvoorbeeld iets zeggen op mij kan ik daar wel op antwoorden (ma eigenlijk helpt da nie echt ,want die lachen mij gewoon uit wa ik ook zeg :dry: nja ) ma als andere mensen die normaal gezien wel vriendinnen van mij zijn da horen ,gaan die daar wa in mee doen . Ja ‘t klinkt misschien alsof da nie egt vriendinnen zijn ,maar dat is wel meestal zijn die wel leuk :slightly_smiling_face: .maar als da dus gebeurt dan sta ik daar en ik mijn beste vriendinnen die mj zeker zullen helpen volgen een andere richting :’( .
Sommige mensen zeggen dat die gewoon jaloers op mij zijn omdat … . maar ik weet het nie zo :expressionless:
ik wil gewoon normaal kunnen doen , mezelf zijn bij hen . en dat die natuurlijk stoppen me zo … te doen
:frowning_face:
dus … tips ?

mercitjes

Goed, de oplossing is simpel: Niks zeggen, hoofd wegdraaien en doen alsof je niets hoort.

Je vriendinnen horen het voor je op te nemen in plaats van mee te gaan, spreek hun daar eens op aan.

kraplapje : al geprobeert … ik deed alsof ik 't ni hoorde resultaat : ze herhaalde het 5 keer toen begon ze op mij te kloppen zei ze : zijt gij doof ofzo ? en zei ze het opnieuw :frowning_face:

heb ik al gedaan ,maar die vriendinnen zij ook vriendinnen van die 2 meisjes (erg lastig) dus zij kiezen zowiezo voor de sterkste kant :dry:

spuug in hun gezicht

Duidelijke titel is verplicht.

euhm … sorry ??

Antwoord daarop terug met

‘Nee ik ben niet doof, hartelijk dank voor het vragen ernaar maar ik heb geen interesse in de shit die uit je mond komt’

vragen wat ze irritand aan je vinden? waarom ze zo tegen je doen?

ja okj zal ik doen … als ik in de volgende strafstudie wil zitten ??? :dry:

Of als dat meisje zegt van gijt zij doof ofzo, moet je antwoorden;
Huh, sorry zei je wat?
En zij dan wss iets van; ja dat hoorde je ook wel
En dan zeggen van; het spijt me, maar ik luister nou eenmaal niet naar negatieve bullshit

Dat moet je ook maar durfen…

inderdaad … ik denk wel da ik da durf maar dat ze me dan na gaan doen en lachen :frowning_face: zoals altijd …

Dan laat je ze toch lekker lachen ? De enige die hier fucked up gedrag vertonen zijn zijzelf hoor. Het enige wat ze hebben is een iets grotere mond dan jij.

Je moet je niet neer laten halen door van die rotkinderen. Je bent meer waard dan dat :wink:

ik had bijvoorbeeld vandaag een slechte wiskunde toets en ‘dat meisje’ zei tegen mij van : ey hoeveel hebt gij ? tzal zeker weer slecht zijn ! (al lachend :dry: )
ik zei : da zijn u zaken toch ni ! → ik wil da nie zeggen eh … moest ze heel hard lachen en was ze mij aan het na doen me zo een piepstem .dan zei een vriendin van mij : je hebt toch … zoveel … moest ze natuurlijk hard lachen zei ze : weer typish had ik niet anders verwacht eh … :rage:

:slightly_smiling_face: hmm … jah tjah

Is echt zo hoor ! Het leven wordt ineens zoveel leuker als je doorhebt dat er mensen zijn die je neer proberen halen door zielig te doen en te beseffen dat je daar gewoon boven staat.

Ik ben ook heel veel gepest en ik kon mezelf áltijd van alles aantrekken wat mensen van me zeiden en wat mensen van me vonden. Nu krijg ik soms ook nog dingen naar mijn hoofd gesmeten maar dan denk ik ‘Hee jullie zijn degene met achterlijk gedrag, ik niet, ik ben gewoon lekker mezelf, en als jullie daar een probleem mee hebben draaien jullie je hoofd maar lekker de andere kant op’

Ik snap dat dat niet makkelijk is en dat heeft bij mij jaren geduurd voordat ik dat kon, maar echt gewoon minstens half zo’n grote bek teruggeven als ze weer iets zegt in de trant van 'zijt gij doof ofzo? ’ Eerst altijd proberen negeren :wink:

ik kan zo slecht tegen dat soort huppelkutten. beste wat je kon doen is of je mond dichthouden of zorgen dat zij hun mond houden met een opmerking. alleen tip: doe het niet als je je er niet zeker over voelt. dus niet zeggen van, “ik luister niet naar je bullshit” als je daar geen zeker gezicht bij kan trekken want dan is de kracht weg uit je opmerking.

daarnaast vind ik het knap dat je er mee om kan gaan. ik ben vroeger gepest en als ik dat soort dingen nu zie bij mensen op de middelbaar school kan ik daar zo verschrikkelijk kwaad om worden

Wow, ik heb momenteel precies hetzelfde! Denken allebei dat ze de beste zijn enzo, tja soms wil ik hun hoofd er wel afrukken :hammer:

Maarja, negeren. Of als je er echt mee zit naar je mentor gaan?