wel ja zo een groot probleem is het nu niet ,maar ik kan toch wel wat tips gebruike denk ik
dus in mijn klas zit zo een meisje die wel een beetje jonger is als mij, maar da maakt nu ni uit …'t probleem is da zij en haar beste vriendin allebei een zéér grote mond hebben :dry: en dat die op een of andere manier iets tegen mij hebben ik vind dit echt nie zo leuk , want die hebben nu continu commentaar op mij en 't probleem is die trekke iedreen daar bij
als ze bijvoorbeeld iets zeggen op mij kan ik daar wel op antwoorden (ma eigenlijk helpt da nie echt ,want die lachen mij gewoon uit wa ik ook zeg :dry: nja ) ma als andere mensen die normaal gezien wel vriendinnen van mij zijn da horen ,gaan die daar wa in mee doen . Ja ‘t klinkt misschien alsof da nie egt vriendinnen zijn ,maar dat is wel meestal zijn die wel leuk .maar als da dus gebeurt dan sta ik daar en ik mijn beste vriendinnen die mj zeker zullen helpen volgen een andere richting :’( .
Sommige mensen zeggen dat die gewoon jaloers op mij zijn omdat … . maar ik weet het nie zo
ik wil gewoon normaal kunnen doen , mezelf zijn bij hen . en dat die natuurlijk stoppen me zo … te doen
dus … tips ?
mercitjes