Wat doen normale mensen eigenlijk met Kerst?

Zaterdag 25 december 2010
Eerste Kerstdag

In Snackbar ‘Het Frietje’
18:06
Wat doen normale mensen eigenlijk met Kerst? Vast niet in één of andere low-budget snackbar rondhangen. Al is het hier best gezellig met die gezette (moddervette) vrouw in dat roodfluwelen trainingspak. Dan heeft iedereen nog een beetje het idee dat de Kerstman er is.

Op straat
18:07
Ik ben kotsmisselijk van die kaassoufflé. Ik heb net ergens in een hoekje van de snackbar overgegeven en ben er toen door de eigenaar uitgezet. Ik ga maar eens op huis aan. Daar staat me een gezellig kerstdiner te wachten met heel de familie.

Oost West, Thuis best
19:31
Ik heb van oom Henk en tante Hannie een gebreide trui met een rendier erop gekregen. Uit beleefdheid heb ik hem nu al de hele avond aan. Het valt amper op dat de ene mouw drie meter korter is dan de andere en dat het rendier scheel kijkt.

Op mijn kamer
19:55
Oom Henk zei net tegen me: “Zo, jij bent ook een flinke meid geworden,” wat hij daar ook mee mag bedoelen. “Ja, ik ben zwanger van de Kerstman,” antwoordde ik kalm.
Oom Henk stikte in zijn worstenbroodje, oma Bep viel flauw en mijn moeder zei: “Het lijkt me beter als je even op je kamer gaat zitten.”
Dat had ik van te voren ook kunnen bedenken en had iedereen waarschijnlijk een hoop ellende bespaard.

Nog steeds opgesloten op mijn kamer
02:03
Komt die Kerstman nog of hoe zit dat???!

http://3.bp.blogspot.com/_gTJMEP-c2fo/SUAqV0bh19I/AAAAAAAAIy0/yHxAViCKX7Y/s400/bad+santa+pic+2.jpg

----------------------------------------------------------------------------------
[fgcolor=#FC08A7]Check ook mijn weblog voor updates over mijn boek dat volgend jaar uitkomt! Geschreven in dezelfde schrijfstijl (dagboekvorm) als bovenstaand stukje.
http://www.sexydushi.web-log.nl [/fgcolor]

Merry Christmas everyone!!!

leuk geschreven :grinning:

Nog een topic?

haha, grappig ;p

Merci!

leeuk!

HUH , mijn reactie is weg !
nogmaals , leuk geschreven .

oh , 2 dezelfde topics …

O, haha! Sorry… mijn fout :wink:

En het is alweer tweede kerstdag…