Wat doen met vriendinnen op verjaardag?

Hi :slightly_smiling_face:
Ik denk dat het toch hier hoort en bij het de zoekfunctie hebk nog niet veel gevonden dus …
Wat hebben jullie gedaan met vriendinnen toen jullie 16 jaar werden? ^^
Ik zou echt nie weten wa ik moet doen … Uitgaan is uitgesloten want da magk toch niet xd
Of wat hebben jullie al gedaan met je vriendinnen om je verjaardag te vieren of gewoon een vriendinnen-dagje >.<? Bedankt!

Bijna al m’n vrienden hebben een groot ‘Sweet 16’ feest gehouden in de tuin met een tent enzo, heel leuk!

Maar ik niet, want ik ben midden in de herfst [lees: regen, kou] jarig. Ik heb eerst film gekeken met een hoop mensen en daarna muziekje op, gewoon een beetje kletsen en snacken.

Ik vind zo’n tuinfeest veel leuker trouwens, als jij binnenkort jarig bent kan dat nog wel, het wordt nog goed weer toch?

Mijn broertje en zusje deden een tuinfeest, halve op de veranda en in de schuur enzo.

Dit vind ik een heel goed topic! Ik vind dat er rond verjaardagen soms een beetje een grote druk hangt; je MOET iets superleuks gedaan hebben om achteraf te kunnen vertellen.

Ik ben onlangs verjaard en toen zijn we met 6 vriendinnen gaan picknicken, dus dat was wel gezellig. Ik ben inmiddels 19 dus wij gaan wel altijd uit de avond voordien, maar je kan ook een gezellige girlsnight doen?

Je kan ook samen iets gaan eten, of net samen koken met 1 vriendin (vanaf dat je met teveel bent wordt dat een beetje onhandig) en dan nog een paar andere laten komen eten bij jou thuis.

Of gewoon lekker gaan shoppen?

of huur een zaaltje ofzo af als het rotweer wordt? Is ook gezellig!

haha ik ben eigenlijk niet van plan om een groot feest te geven hoor xd
mss cinema ofzo

Ik word ook binnenkort 16. Ik denk dat ik met vriendinnen op de nacht dat ik jarig word uitga, en daarna met zijn allen bij mij slapen ofzo…

Ik wist ook niet wat ik moest doen dus ik heb gewoon geen feest gehouden. Maar heb dit jaar wel superveel gehad, en dat waren meestal feesten in een tuin enzo.

Ik ga gourmetten in de tuin en daarna uitgaan.

heb trouwens al 3 jaar geen feest meer gehouden.

Je kan de dag voor dat je jarig bent een meiden avond houden - dan slaap je bij elkaar en dan ga je als je jarig bent de stad in of je gaat gezellig een dagje naar a’dam?

Mijn vriendin gaat een feest geven in een club.
Ik heb nog geen flauw idee wta ik ga doen

ik haat het om mijn verjaardag te vieren, al dat georganiseer, niet weten wat ik moet gaan doen & de helft van de mensen die afzegt -.-

je kunt ook gaan uiteten :wink: is ook gezellig

huur een zaal af(:

Ik heb me sweet 15, ja geen sweet 16. Gewoon thuis gedaan, met een vriendin, die was een dag na mij jarig, en toen hadden we samen gedaan, haar vriendinnen uitgenodigd, en die van mij. en toen thuis film kijken, met heel veel vreten, en toen gingen we een beetje rond lopen, maar was niet echt boeiend…
't was wel leuk, maar niet echt een feest.

Ik ga waarschijnlijk marshmellows maken in de tuin boven de vuurkorf :3 dus gewoon chillen en niks uitvoeren.

jammer dat je niet mag uitgaan. maar je kan toch ook een leuk tuinfeestje geven haha, een zaaltje afhuren, bioscoopje nemen, bbq-en. er zijn genoeg dingen die je kan doen haha

bij elkaar zitten kletsen? Daarna stappen…