Wat doen met uitwisselings meisje uit bulgarije?

Hey,
Ik krijg binnenkort een uitwisseling meisje van 16 jaar en nadat ze is thuis gekomen (bij mij) moet ik haar (na 5 uur) vermaken. Maar ik heb geen idee wat ik moet doen…
Iemand misschien ideen?

Ik zat ooit in dezelfde situatie met een Oekraïens meisje. We hebben toen een appeltaart gebakken en dat vond ze helemaal geweldig, die dag daarna wilde ze per se naar de supermarkt om een appeltaartmix te kopen zodat ze die mee naar huis kon nemen, haha. Iets interessanters kon ik niet echt verzinnen, maar het pakte dus wel goed uit.

Hahaha supergaaf

Gewoon wat je met een vriendin zou doen? Filmpje erin met engelse ondertiteling? De kroeg in met jouw vriendengroep?

-Stroopwafels eten
-Ga naar de HEMA
-Windmolens, tulpen, delfsblauw
-Koninginnedag spullen kopen
-Kijk Nederlandse tv zoals Barbie, Oh Oh Cherso, Cheat on me en slechte, Nederlandse, oversekste films
-Luister Nederlandse muziek

Met je klasgenootjes en hun uitwisselingsstudenten afspreken! Wij gingen altijd met z’n allen leuke dingen doen, vonden de uitwisselingsstudenten ook heel erg leuk. Zo hebben we pannekoeken gegeten, film gekeken, rondleiding door onze woonplaats gegeven, gekeken bij mijn voetbaltraining etc.

Typische Nederlandse dingen doen dus tv kijken of naar de kroeg gaan lijkt mij een beetje nutteloos voor een meisje die hier voor een uitwisseling komt.

Pannenkoeken bakken
Jouw woonplaats laten zien
Fietsen! naar mooie plekjes
Windmolens bezoeken
Tulpen plukken en er een mooi bosje van maken
Haring eten
Typische Nederlandse winkels bezoeken: Hema …

Maak en/of haal typisch Nederlandse gerechten, fiets dan naar een mooi parkje en ga dan samen picknicken! Laat haar daarna jouw woonplaats zien met de hotspots. Maak wat gekke foto’s en sluit het af met een heerlijke haring en haal een leuk bosje bloemen voor haar. Tadaa! :slightly_smiling_face:

Films kijken, lekkere dingen bakken/koken, uitgaan, haar laten kennismaken met Nederlandse dingen?

Up :flushed:

Upje, ik krijg een Rus (:

Ik wil ook een uitwisselingsstudent bij mij thuis :frowning_face:.

Jullie kunnen gaan schaatsen, als dat rond die tijd nog open is.