Wat doen met OUD&NIEUW als je niet uit mag?

Hooi!
Nou, ik wou dus eerst uit met vriendinnen, maar ik mag dus niet.
De meeste van mijn vriendinnen gaan wel. Er is sowieso één vriendin, en misschien nog één. Maar wat kunnen we gaan doen? Want ik heb eigenlijk wel zin om met een feestje het nieuwe jaar in te gaan…
Liefsx

ja daar zit ik eigenlijk ook mee…
xx

Het bij iemand thuis gewoon gezellig maken. :slightly_smiling_face:

Dát mocht ik eerst ook niet! maar als je het heel gezellig maakt bij iemand thuis!
is het misschien nog wel leuker dan uitgaan! Mét alle drukte;p

Gewoon oud&nieuw vieren met een groep vrienden of een feestje bij een van jullie thuis geven?

Hier zijn nu de laatste tijd wel duizende topics van gemaakt

Vuurwerk afsteken/kijken ?

Nou, de meeste vriendinnen gaan dus uit. Dus we zijn met zn 3’en waarschijnlijk :frowning_face: Vuurwerk afsteken/kijken is leuk, maar niet de hele nacht. Gewoon iets, wat je niet altijd kan doen. Maarja, waarschijnlijk gaat dat niet lukken. Dus gaan we gewoon lekker champagne drinken, kletsen, kletsen. Iedereen buiten nieuwjaar wensen enz. Maar als er nog iemand is met een ontzettend goed idee, hoor ik het graag!

Ga sleeën als er nog veel sneeuw ligt? Lijkt me leuk zo, midden in de nacht.

Blijf thuis een nodig ze uit om dvd’s te bekijken. organiseren je buren iets of iets heel dichtbij huis? vraag of je daar naar toe mag. Probeer een deal met je ouders af te sluiten en beloof ze dat je heel braaf zal zijn en optijd thuis. Je kan het altijd proberen xd

aaah dit heb ik dus ook. ik woon in een dorpje en ik wilde naar de stad. nu komen er 2 vriendinnen bij me thuis. ik denk dat we gewoon gaan bijkletsen want we gaan nu allemaal naar een andere school. en we kunnen altijd films kijken en er komt volgens mij een speciale ik hou van holland op tv.

ik mag juist van me ouders weg ,
alleen ik ben 13 en dus jong om uit te gaan!

tips voor mij om te doen met 1 vriendin ?
of miss iets van 3 meiden erbij ?

Ik mag wel weg, maar niet uit.
Dus ik mag ook wel naar vriendinnen toe enzo,
maar niet naar de kroeg :frowning_face:

nou ik zie je probleem neit zo, gewoon een feestje geven :wink: problem solved… en als je niet uit mag, niet doen dan want dan komt het geheid uit al helemaal met oud en nieuw. ik zou gewoon ergens gaan zitten hoor bij iemand, beetje kletsen, oliebollen eten en spelletjes doen ofzo.

Ik mag wel uit, alleen mijn vriendinnen doen zo moeilijk dat we waarschijnlijk te laat zijn met kaartjes kopen. Beetje jammer. Dus waarschijnlijk wordt het bij ons bij iemand thuis die alleen thuis is, televisie kijken, champagne en wijntjes drinken.

Eerst bij iemand op de bank hangen met heel veel hapjes, champagne, oliebollen enz. Kijken jullie gewoon een beetje tv er zijn meestal wel leuke dingen op tv met oud en nieuw, en dan ga je gewoon gezellig naar buiten een beetje vuurwerk kijken?
Bij een iemand thuis kan t ook heel gezellig zijn toch?
En anders ga je stiekem uit? (:

Gewoon bij iemand thuis, gezellig met hapjes, veel drank en dan de tv aan, dan komen er allemaal van die liedjes, keileuk om dan mee te zingen :stuck_out_tongue:

Ja ik heb dus precies hetzelfde ! En nu loop ik mijn crush mis :frowning_face:

Zelf een feestje thuis organiseren :grinning: