Wat doen met mijn haar?

hee allemaal, ik weet echt totaal niet wat ik met mijn haar doen, ik vind het altijd maar zo gewoontjes en slap hangen.
ik heb slag in mijn haar, en mijn haar komt ongeveer tot de onderkant van mijn schouderbladen. mijn haar is dun, maar ik heb wel veel haar. weten jullie misschien iets om met mijn haar te doen, of in mijn haar te doen?
ik mag niet mijn haar verven en ik stijl het liever ook niet.
Hier is een foto:

http://94.100.114.50/906500001-906550000/906546701-906546800/906546793_5_YMId.jpeg

Ik denk dat het wel mooi staat als je je haar stijlt met een stijltang. :slightly_smiling_face:

NAAM VAN JE TOPIC NIET IN HOOFDLETTERS… DAT KOMT ZO SCHREEUWERIG OVER!

oke dat moest even

ontopic, ik zou het niet weten

ik vind je haar eigenlijk wel leuk, maar snap ook wel dat je wat anders wilt. zou alleen niet weten wat. schuine pony denk ik niet dat dat kan met jouw haar, of je moet het stijlen ofzo.

ik denk dat ik het zou stijlen.
maar ik weet het eigenlijk ook niet zo goed, sorry!

als ik het stijl word het heel dun…

en oja, toen ik het schreef had ik niet door dat het in hoofdletters was, en ik had ook geen zin om een nieuwe te maken… :grinning_face_with_smiling_eyes:

fohn je het weleens? dat kan namelijk ook een verschil maken (positief, bij mij dan:P)

Ik zou het donkerder verven en iets langer laten groeien. En misschien een schuine pony ofzo?

NOU IK ZOU HET NIET WETEN HOOR

Ik zou het korter laten knippen zodat je haar meer ‘veert’.
Een schuine pony kan idd ook leuk staan.
Misschien ook in een ander kleurtje laten verven?

Ga naar youtube en typ in ‘hair tutorials’
kom je zat te vinden :wink:

Korter knippen en een schuine pony

En je kan het af en toe stijlen en af en toe zo laten.
Heb je ook wat afwisseling

hebben jullie er misschien wat plaatjes van?

hoe kort is korter? :slightly_smiling_face:

Donkerbruin haar zou je vet mooi staan. Mooie contrast met je lichtblauwe ogen. Gewoon laten groeien.

ik mag jammer genoeg mn haar niet verven…
maar ik heb mijn haar ook al een keer laten groeien alleen dat gaat het bovenop mijn hoofd wat plat hangen. misschien nog een andere tip?

Je kan ook een vlechtje à la Lauren Conrad doen =)
Of natuurlijk een andere vlecht. Op youtube vindt je onder andere veel inspiratie.

Ik zou een pony nemen :3
Misschien is dit ook wel leuk:

http://i6.photobucket.com/albums/y240/EsmeeV/494916268_l.jpg

Je hebt al slag.

ik zou geen pony nemen, zeker niet als je het niet wilt stylen. Als je een pony hebt krult het namelijk op, dus dat is niet zo mooi denk ik…

Soort boblijn doen, dan krijg je vet veel volume! Beetje schuim erin sochtends, en klaaar!

is een boblijn niet heel erg gewaagd…??
weet iemand misschien te zeggen welke lengte mij mooi staat, bijv: tot de schouders ofz. en of het mooi is om een pony of schuine pony te nemen. of iets anders natuurlijk!