wat doen met inspiratie?

Ik kijk altijd vaak naar blogs en tijdschriften en zie soms inspirerende foto’s passeren, maar ik weet niet goed of ik die moet opslaan in een map op mijn computer of ik die moet afprinten of misschien nog iets anders mee kan doen
Heeft iemand ideeën hoe je die foto’s op een creatieve manier kan gebruiken?

Pinterest gebruiken? Dat is een soort online moodboard je kan er zelf foto’s opzetten maar ook op de site zelf rondkijken, erg handige en leuke site

Dankjewel, het idee van een plakboek lijkt wel leuk :slightly_smiling_face:

Ziet er inderdaad wel een erg handige site uit, dankje :slightly_smiling_face:

Zijn er nog manieren om inspiratie bij te houden of op te slaan?

Ik vind pinterest ideaal, je kunt alles georganiseerd onder aparte onderwerpen opslaan, zonder dat het geheugen van je computer vol raakt. Alles printen is zo zonde van de inkt…

Ik gebruik vooral tumblr eigenlijk, desnoods zet je er nog een tag onder en kan je het later ook nog onder verschillende categorieën terugvinden. Maar pinterest is wel veel makkelijker en overzichtelijker.

Ik gebruik zelf Weheartit, heel erg vergelijkbaar met Pinterest maar je zou even moeten kijken wat je prettiger vindt. Ik gebruik het vooral voor outfit inspiratie en koppel er bepaalde tags aan om alles snel te kunnen vinden. Verder vraag ik me ook af wat ik er nog meer mee kan, ik vind het zo zonde om het “slechts” op mijn computer te hebben staan maar zou ook niet weten waar ik de afbeeldingen verder voor kan gebruiken, ook al kom ik soms echt prachtige afbeeldingen tegen…

Printen vind ik ook zonde van de inkt, maar toch zou ik er iets mee willen doen met al die foto’s

Ik vind pinterest ook geweldig!

Maar wat bedoel je met ik wil er iets doen? Vind je eigen manier om inspiratie te bewaren op een handige plek, en pas het dan toe op je stijl, make-up, leven, wat dan ook. Daar is inspiratie voor.