wat doen met gym??

Hee girls!

I need your help, haha.
Volgende week donderdag moet ik samen met een vriend een gymles geven aan mijn klas. Nu willen we iets heel origineels gaan doen, maar we hebben geen idee wat.

Dus iemand leuke ideeën of ervaringen?

Alvast bedankt!!

Eh, trefbal, volleybal, weet ik het.

yogaaaaa :upside_down_face:

Nah, geintje hoor :stuck_out_tongue:

Een zelfverdedigingscursus. Er is op youtube genoeg te vinden over jezelf verdedigen.
Ik heb weleens buikdansles gehad van een klasgenootje, tijdens gym.

Of maak een hindernisbaan.

Dansen

hockey

Think out of the box

Wij deden altijd zwartepietendiploma halen, met jutezaklopen en over ‘daken’ klimmen :grinning:

Eens iets anders dan basic turnen, basketbal.
Misschien judo/karate/zumba?

Dan ben ik gewoon dood. Even serieus dan kan ik zo m’n graf in. :")

Laat ze dan meteen hun graf graven xoxo

OT: Ik vind buikdansen zoals er al genoemd is, heel orgineel! Of misschien boxen?

Apenkooien!!!

apenkooien :slightly_smiling_face:

Haha ik zou een moord plegen om de jongens in mijn klas te laten buikdansen :grinning_face_with_smiling_eyes:

Touwtje springen, yoga.

Breakdance?

Wij deden altijd een spel waar 4 kasten in het midden stonden en daarop lag een grote dikke mat (of 2) en eronder en er omheen kleine dunne matjes
Er worden 3 groepen gemaakt

je mocht dan in het midden staan op de grote mat.
Deze groep mag ballen gooien naar de mensen die door het veld heen lopen.

Er is een groep die aan de lange zijkanten staan om de ballen te gooien naar het midden.

Ook is er een groep die zoveel mogelijk lintjes/blokjes wat dan ook meeneemt van de ene kant naar de andere kant, als ze door het midden geraakt worden door een bal dan moeten ze weer terug waar ze begonnen en mogen het lintje niet aan de overkant leggen.

Degene met de meeste lintjes wint.

Dat noemden wij het James Bondspel :sunglasses:

Hockey of Floorball (tip: regel echte sticks, bij gym hebben ze altijd van die kut dingen :wink: )

Bedankt voor alle reacties! Ik kan wel een combinatie van eem paar suggesties doen… leuk! Thankss. X