Wat doen met geld?

Dit klinkt misschien een beetje raar, maar wat kan je het beste doen met geld? Denk aan een bedrag van rond de 20.000. Sparen?Beleggen? Andere opties?

Ik zou sparen. Dan krijg je er rente overheen en wordt het meer zonder de kans te lopen het kwijt te raken door verkeerd beleggen of verkeerd investeren. Er komt denk ik vanzelf een moment dat je geld nodig hebt (voor de aankoop van een auto, huis, whatever) en dan heb je het geld ook.

Feest geven, denk aan project X

Ik zou het beleggen aangezien dat vaak veilig is en je later kan verkopen als het in waarde is gestegen.

Sparen

Jezelf vol laten tattooeren en een wereldreis maken lijkt me de beste en meest nuttige optie.

Ik zou sparen.

huh juist niet toch

Waarom deze domme reacties? …

Deel beleggen, deel sparen.

Of vastzetten met zo hoog mogelijke rente erop. Voor 3 of 5 jaar ofzo?

Oh weet niet of het bewezen is maar dat is voor mijn logica:P Op de bank kan het gejat worden door skim etc of je bank gaat opeens failliet. Maar als je het belegt dan stijgt het als het goed is in waarde en t kan niet gejat worden denken ik.

Volgens mij, zo vertelde ze me het bij mno, kan het ook heel erg mis gaan en ben je je geld kwijt.

Sparen, maar bij 10.000 betaal je al extra belasting geloof ik, dus zou tot dat bedrag houden.

Als je bank failliet gaat staat de overheid garant tot een bepaald bedrag(ik dacht tot 100.000 euro ofzo)

Ik zou het aan iemand vragen die er verstand van heeft, en niet aan meisjes op girlscene :slightly_smiling_face:

Ik bedoel dat echt niet bitchy hoor maar 20.000 euro is best veel en het komt ook nog eens uit een erfenis toch? Daar hebben wij toch geen verstand van :stuck_out_tongue:

Aan mij geven x

Nee sparen en als je het voorlopig niet nodig denkt te hebben een misschien een deposito rekening?

Ik persoonlijk zou iets van 5000 gebruiken om te reizen en tattoo’s en de rest sparen.