Wat doen met een leeg plakboek?

[b][i]Ik vind dat altijd leuk, van die plakboeken met allerlei dingen erin enzo. Maar weten jullie nog wat leuks voor erin te doen?

Ik heb al een stijlboek & fotoboek & dagboek[/i].[/b] :angel:

Ik teken altijd leuke outfits, plak plaatjes uit tijdschriften waar ik inspiratie van krijg en schrijf erbij waarom ik het heb opgeplakt en zo.

hunks-boek

ik wil zo’n groot plakboek kopen, en dan plak ik daar alles over mijn leven in.
Dingen die mij bezig houden, dingen die me totaal niet intereseren, mijn vrienden, mijn vijanden.
alles, gewoon een heel collage zeg maar.

Als je een vriendje hebt… Plakboek voor je vriendje!

Anders… Een boek met bioscoop, concert, festivalkaartjes en verslagen ervan. En foto’s ervan enzo?

ik heb een plakboek met werkelijk alles erin,
pasfotos van alle jaren, kaartjes die ik kreeg van klasgenootjes toen ik heel lang ziek was, klassenfotos van de lagere school, tekeningen, bioscoopkaartjes, gedichtjes die andere mensen voor je hebben gemaakt, verhaaltjes, liedjes.

plaatjes erin plakken.
sorry ik verveel me

Een fotodagboek, dan maak je elke dag een foto van die dag en dat plak je erin.

Ik heb een soort van plakboek en ik plak er elke maand dingen in die ik 4 dagen elke dag bekijk en als ik ze daarna niet beu ben, zijn ze het waard om geplakt te worden in m’n boek haha wat 'n methode, i know, maar het werkt wel als ik écht iets mooi vind, merk ik dan wel :grin:

Da’s wel leukk!
Ik had ook zoiets in mn gedachten, maar dan ieder hoogtepunt van de dag tekenen zegmaar. Van die leuke simpele tekeningetjes…

Inspiratie boek?
Plaatjes uit tijdschirften of internet ufz die je inspireren

of je maakt gewoon van alles wat je meemaakt zegmaar een foto, en dan plak je dat erin. een soort dagboek van wat je meemaakt, maar dan in foto’s.

je kan er trouwens ook allemaal tekeningen in maken. =D

up? :angel:

herinneringen boek? dus voor alle dingen die je doet een foto en/of ander aandenken.
dus: treinkaartje, kaartje voor feest of overgebleven consumptiebon, concertkaartje, bioskaartje, foldertjes van museum/feestje/cursus oid, als je meedoet aan een dansvoorstelling of (club)kampioenschappen als je op een sport zit het programmaboekje, etc. en dan de datum erbij natuurlijk, als dat nog niet op het kaartje staat.

Dat lijkt me echt leuk! Als je 'ns een rotdag hebt, kun je lekker wegzwijmelen bij hunks.

Misschien is een reisboek een leuk idee :grinning: Dat je foto’s en verslagjes van je vakanties/reizen erin plakt. Ik verzon het ook maar net ffies :blush:

Jah da’s ook leuk, maar ik ga eigenlijk nooit op vakantie :’) Alleen in de zomervakantie ofzo, dus dan duurt het heeeeeeeeeel lang voordat ie eindelijk eens vol is ;]

Ik zit met hetzelfde probleem! en weet ook niks… ik wil iets orgineels, maar wat?

plakboek voor je vriend of vriendin
een fotoboek. elke dag een zelfportret maken en die erin plakken
een boek maken vol met ideen, fotos, plaatjes van dingen die je nog wilt gaan doen