Wat doen met een feest?

Heeei,
Ik organiseer met een vriendin een soort van tentenkamp, dan gaan we zegmaar in tenten slapen met onze oude klas! We hebben alleen geen idee wat we 'savonds kunnen gaan doen. Ik heb al wel in topics gekeken, maar daar staan meer dingen in om te doen met meisjes maar er komen ook jongens.

Dus; Hebben jullie misschien ideeën?

Flesje draaien ;d
Truth or dare
Spooktocht

Nog iemand?

Guitaaar hero. punt.

Een jongen opmaken…
*lacht zich ff dood*

snachts rondwandeln in een park ofzo ;d
of nacht zwemmen
of gewoon van die melige spelletjes like stoelen dans flesje draaien…
of mega twister, lijkt stom mar het is echt lachwekkend x’D

of gewoon keihard een bubbling feest?=D

Haha, leuke ideeën! alleen is het in een dorp en komen er niet héél veel mensjes ;d, en een park hebben we dus ook niet :slightly_smiling_face:

hmm…

miss een film kijken op zon beemer?
met veel voedsel en drinksel…

Ja idd, dat is best wel cool :open_mouth:

Up!
Misschien gaan we zwemmen, maar we gaan de volgende dag óók zwemmen xd, film kijken is ook misschien wel leuk ja :wink:

singstar :stuck_out_tongue:

wou ik ook net zeggen xD

Film kijken, pokeren (altijd leuk! Alleen zou ik het niet met geld doen ^^ ) Twister, Hints, de Lama’s, gewoon kletsen, kussengevecht, limbodansen, dansjes leren (zie Hairspray :grinning:), etc…

het grote ruil spel?

begin je met suiker klontjj en dan meot je steeds groter er voor ruilen
en dan gewoon bij mensen aanbellen enzo
en natuurlijk veel eten zien te krijgen ^-^

Hihi, leuk idee! Alleen, we slapen op een boerderij, maar, we kunnen wel naar het dorp fietsen (waar ik dus woon) want als het goed is, neemt iedereen een fiets mee!
Nice idea!

Drinken?

Dropping, moet je wel een busje/auto’s regelen.

Dat wilden we misschien doen, maar met feestjes enzo zijn al heel veel droppings gedaan… en ze kennen de omgeving ook wel een beetje ;d

Up!

nog maar weer up ('a)