Als je zomervakantie hebt, je vriendinnen op vakantie zijn en het keihard regent… Wat doe jij dan allemaal? M’n ma zeikt dat ik te lang computer, maar ik kan serieus niets beters verzinnen om te doen.
zijn al je vrienden weg dan ? dan zou ik gwn slapen en tv kijken en computeren denk ik
Kijk eens in het topic Wat ga jij morgen doen?, daar vind je vast een hele hoop.
Ik ben heel vaak gaan shoppen de laatste tijd, maar dat is niet echt goed voor je bankrekening. :3 Leuke dingen doen met je familie? Als het regent en echt al je vriendinnen zijn op tv kunnen gewoon ouderwets bordspellen ook heel leuk zijn, krijg je ook nog eens een sterkere band mee met je familie. (:
Slapen :’)
- Lezen
- Film kijken
- DVD marathon doen
- Jezelf trakteren op een homemade beauty-middagje
- Kamer opruimen
- Kledingkast uitpluizen
- Cupcakes bakken
- Kleding oppimpen met DIY Tutorials
- De tourist uithangen in een stad in Nederland die je nog niet hebt bezocht
- Een scrapbook maken
- Een playlist maken van leuke muziek die je non-stop op repeat kan zetten
- Door de regen in het bos wandelen, en bij thuiskomst pannenkoeken bakken en warme chocolademelk drinken
ik ga lekker vaak met de hond wandelen, als het wat beter weer is ga ik ook vaak skaten. ik ga ook naar de bibliotheek, dan ben je toch weer even buiten en kan je gelijk boeken halen om te lezen. ik ga ook mee met mn ma boodschappen halen, als zij niet thuis is, dan doe ik het zelf.
en ja, verder gewoon dingetjes in huis. mn kamer opruimen, leuke plaatjes uit tijdschriften knippen, taarten bakken etc.
oh, en ik ben ook mn kleren aan het verkopen op gs/marktplaats.
-Slapen
-Eten maken, vind me moeder niet leuk
-Gamen
-Films kijken
-Lezen
-Computeren
-Rondje fietsen, ‘‘gezond doen’’.
-Bij mijn oma langsgaan
-Creatief doen, schilderen tekenen etc.
-Piano of gitaar spelen
-Opruimen, kledingkast. Al je kleding controleren.
- Computeren
- Films kijken
- Eten
- Winkelen
- Sporten
- Gitaar spelen
- Keyboard spelen
- Zingen
- Opruimen
- Roken
- Chatten
- Lezen
- Koken
- Terrasje met een vriendin pakken
- Nagels lakken
eten
fangirlen
computeren
slapen
CHATTEN MET SWAPPIEPEPPIE
of werken
of computeren, tv kijken, koken, eten, slapen, shoppen
Winkelen, dingen met vriendinnen doen, dagjes weg, autorijden, wandelen, sporten, opruimen, schoonmaken, koken, dingen bakken, kleding uitzoeken, spullen verkope enz…
ik heb me nog niet verveelt.
pfffff ik zit al 2 maanden bijna thuis (24 mei ofzo was mn laatste examen al) maar ik heb me nog bijna niet verveeld. ik woon sowieso ver weg van alles wat vermaak kan leveren inclusief vriendinnen en openbaar vervoer. maar op zo’n standaard dag ga ik meestal een stukje hardlopen (behalve bij stortregen, ben niet zo die-hard helaas), soort van zelf-spa doen met scrub en mn teennagels lakken en die onzin waar je normaal nooit tijd voor maakt, ik heb al suuuuper veel films op mn laptoppie gezien, verder inspiratie opdoen voor mn kamer en voorpret voor mn reis naar thailand hebben.en nieuwe leuke muzikanten ontdekken, piano spelen, gitaar spelen, mn kast opruimen, naar dingen die ik graag wil zoeken op internet, foto’s maken, schilderen en tekenen… ennn tsja. eten koken doe ik sowieso vaker dan mn moeder. En zo kom ik de dag wel door :’)
sorry ik ben stom. ik maak ook altijd dat soort foutjes haha :")
maar mijn vakantie bestaat momenteel uit blogs lezen, girlscene, social media, muziek luisteren, films kijken, kamer veranderen/opruimen, kledingkast uitruimen, do it yourselfs doen, en nog wat
Hahahahaha wtf deed ik daar. :'D
en waar staat chatten met mij?
Heeeeeel veel werken.
Dit is beter.
OT:
- Slapen
- Eten
- Films kijken
- Series kijken
- Simsen
- Online kleren bekijken
- Booschappen doen