Wat doen jullie voor andere meisjes/vrouwen?

Nou, ik zat dus te denken: wij zitten hier lekker achter de pc te hangen, maar heel veel meisjes kunnen dat dus niet. Want die mogen niet naar school, of worden mishandeld, dat is toch té errug? Wat doen jullie eigenlijk voor andere meisjes&vrouwen op de wereld? Vinden jullie niet dat we iets moeten doen, bijvoorbeeld aan de meisjesbesnijdenis die nu steeds op het journaal enzo is?

Ik zag wel een leuke actie, het is een campagne van Mama Cash (die steunen allerlei projectjes die zorgen dat vrouwen een beter leven krijgen enzo), echt heel cool, dan moet je samen met vriendinnen gaan eten (gewoon thuis) en dan geef je allemaal wat geld (hoeft maar een paar euri te zijn) aan Mama Cash zodat je andere vrouwen helpt! Je geeft dan bijvoorbeeld aan meiden die seksuele voorlichting geven op Poolse middelbare scholen omdat dat daar nauwelijks gebeurt (vandaar al die teenage moms!!!)

Mijn moeder zegt altijd alle kleine beetjes helpen en zo is het denk ik ook wel. Ben benieuwd wat jullie ervan denken. Kijk anders eventjes op hun site 88dagen.mamacash.nl, daar kun je ook foto’s bekijken van etentjes die anderen hebben georganiseerd!