wat doen jullie tijdens de uitslag of je bent gezakt ofniet?

wat doen jullie tijdens de uitslag of je bent gezakt ofniet?
of wat heb je gister gedaan in die tijd?

ik denk dat ik maar met mn moeder met een kopje thee op de bank ga zitten…

Mijn kamer opruimen, tekenen en thee drinken vind ik ook wel een goeie. Kortom, me geen zorgen maken en lekker wachten op dat telefoontje x]

Dan ga je toch naar school? Bij ons was er een groot ‘feest’, iedereen vierde iig datie geslaagd was.

Ik heb nog geen idee. Ik ben nu al zenuwachtig en wordt pas om ongeveer 2 uur gebeld!

Toen ik te horen kreeg dat ik was geslaagd ging er een fles wijn open. En hebben we iedereen gebeld om het te vertellen dat ik geslaagd ben, en 's avonds een klein feestje gegeven.

Oh, wij mogen pas laat in de middag naar school. Dus tót die tijd doe ik niets :’)

Ik zit nu te shaken want ze kunnen tot 11 uur bellen.
En te msnen met mn mede zenuwachtige klasgenoten xD
En verder weet ik niet wat ik moet doen en hoop ik dat het snel over is!

[i]Ik ben helemaal alleen thuis. Verveel me dood. Ik ga dalijk maar stofzuigen, voor het geval mijn mentor op bezoek moet komen…

Krijg pas tussen half 3 en 3 te horen of ik gezakt ben…[/i]

misschiendommevraagmaarbijeenpaarscholenisdatanders:
Wordt iedereen gebeld? Of alleen als je gezakt ben? (ik denk dat laatste, aan je bericht te zien :stuck_out_tongue:)
Success!

wachten wachten wachten, ik kan de hele dag nog telefoon verwachten, bij ons is geen tijd gegeven, en hopeloos mijn mail checken want daarop krijg je bericht of je geslaagd bent, en bang zijn voor de telefoon want je wordt gebeld als je zakt.
voorderest wat girlscenen en tv kijken.

wàt XD Die norm voor Nederlands… ik wist wel dat het makkelijk was, maar hallo, 0.0? x]

Booooh, das wel heel erg. Zit je de hele dag in de stress :S

Ik word niet gebeld, maar moet vanavond naar school komen…
Ik vind het echt sadistisch om alleen de gezakten te bellen. Da’s echt lullig.

Gewoon, internetten? xD

Ik weet de uitslag toch al, dus zo boeiend is het niet.

pff echt de hele dag :flushed:

[i]Bij ons word je ook gebeld als je gezakt bent, en dan komt je mentor ook op bezoek :expressionless:

Waarom is het eigk per school verschillend…[/i]

Ik word gebeld als ik gezakt ben… dus OEEH als de telefoon gaat!!

Je hebt toch wel tegen iedereen gezegd dat ze je niet mogen bellen vandaag? :stuck_out_tongue:

wij worden tussen 3 en half 4 gebeld als we gezakt zijn… als we geen telfoontje krijge en dus geslaagd zijn dan moeten we half 5 op school komen =)
ze kunnen ook niet iedereen gaan bellen die geslaagd is x]

Oeh spannend!
laat maar even weten hier of je geslaagd bent!