wat doen jullie tegen liefdesverdriet?

slapen, mokken, mezelf zielig vinden, stuk gaan fietsen met iPod en veel feestmuziek en dann me beter voelennnn.

Ik heb nooit begrepen dat muziek luisteren, ijs eten en/of winkelen de beste manier is om liefdesverdriet tegen te gaan. Het enige wat ik dan zou doen is janken, janken en janken.

ohja boeken lezen helpt bij mij ook wel, dan zit je ff helemaal in een andere wereld :wink:. (geen boeken over liefdesverdriet dan haha).

En ik ga ook weer obsessief smsen met vriendinnen, elke seconde van de dag vullen met iets anders doen dan aan hem denken xD

Ipv boeken lezen ga ik films kijken^
En verder muziek, heel veel huilen en vooral praten.

Koken/bakken. En véél eten.

Inderdaad, bovendien lijken die genoemde methodes mij echt voor ‘kinderlijke liefde’. Als je echt van iemand hebt gehouden en daar een lange relatie mee hebt gehad wordt dat heus niet verholpen door ijs of winkelen.

^ Nou, het kan écht wel. Het is een soort afleiding, als ik ga winkelen dan denk ik ook echt aan winkelen en mooie, nieuwe kleren… Helaas is dat van korte duur als ik weer thuis kom, dan begin ik weer met janken :’)

sporten! de beste remedie tegen alles (verdriet, depressie, moeheid, lusteloosheid, en het verhoogt je geluk door de endorfine die in je lichaam wordt aangemaakt tijdens een intensieve sportprestatie)
ga hardlopen, ren al het verdriet dat je hebt eruit.
en zet daarbij natuurlijk je favoriete muziek op

een beter advies kan ik je niet geven!

Zie je wel… het is slecht voor korte duur. De beste oplossing voor liefdesverdriet is janken en veel praten met je vriendinnen.

^ Ja, idd. Of sporten, wat endorfinejunkie al zei. Dan kan je al je verdriet eruit sporten of een heeeel erg lange douche nemen.

Ik vind de enige echte oplossing voor liefdesverdriet gewoon tijd, en accepteren dat je heel verdrietig bent, dan weer boos, en als het allemaal even goed lijkt te gaan, heb je weer een terugval.

ja joh… dan kwijn je weg in zelfmedelijden… en herinneringen…

huilen op mn kamer een paar minuten keihard en dan kan ik de dag weer door. voor de rest muziek luisteren, leuke dingen doen, ik hou ervan om te gaan sporten dan, taarten bakken doe ik dan ook veel en veel eten haha

Veel met vriendinnen erover praten/zeiken, en heel veel zelfmedelijden hebben.
En verder helpt het denk ik wel goed om dingen te doen wat je passie is, ik hou bijvoorbeeld heel erg van dansen dus dat doe ik dan, en ook tekenen/schilderen is dan wel fijn, dan heb je echt veel inspiratie, voor dansen en schilderen bedoel ik, als je je zo kut voelt.

goh, je beschrijft precies mn situatie. Ik kan alleen niet huilen, ik heb de dag dat het uitging alles bij elkaar gejankt. En nu voel ik me verdrietig, boos, verdrietig, blij, verdrietig, boos, boos, boos, maar het huilen lukt gewoon niet.

Helaas, zo gaat het. Maar woede heb je vaak omdat je het verdriet niet aankan. Het ergste is dat je zo’n terugval krijgt als het net weer even goed gaat. Dat vond ik het allerergste

Misschien ben ik te dramatisch, maar ik denk dat er voor échte liefde geen oplossing is. Het verdriet zal altijd in meer of mindere mate aanwezig zijn…

Muziek, huilen, eten, boeken lezen & film kijken. Vooral huilend muziek luisteren eigenlijk.

Edit: Ook veel dromen en nadenken.

het liedje someone like you luisteren, zoals ik nu dus 24/7 doe. het helpt echt als je goed naar de tekst enzo luisterd!

Girlscene. Muziek. Anime. Ff niemand.
Oh en ETEEEEEEEEEEN <3!