wat doen jullie tegen liefdesverdriet?

Hee allemaal,
ik heb echt soms tijden, waarbij ineens liefdesverdriet boven komt. Ik ga dan vaak muziek luisteren, maar dan voel ik me vaak nog slechter! Wat doen jullie tegen liefdesverdriet?

afleiding zoeken, leuke dingen doen, veel met school bezig zijn

Praaaaaaaaaaaten met vriendinnen is het enige wat bij mij werkt.

chocola eten!

Janken.

klinkt misschien hocus pocus…
maar dingen uitpluizen over het boeddhisme heeft mij heeft veel geholpen…

Huilen en dingen van me afschrijven of chocolade eten :'D

Eten :’)

Eten, nagels lakken, muziek luisteren, veel huilen, mezelf zielig vinden en meestal taarten bakken.

Kei hard janken, eten, praten, géén muziek luisteren want dat geeft teveel emotie, mezelf heel erg zielig vinden, met vriendinnen knuffelen, afleiding zoeken, boeken lezen…

muziek luisteren zoals: Bad day van Daniel Powter, en van Eliza Doolittle. Daar word ik altijd wel vrolijk van :slightly_smiling_face: En veel eten natuurlijk en boeken/tijdschriften lezen. En praten met m’n vriendinnen.

winkelen, huilen, en feesten

Veel praten!! Huilen!! En leuke dingen doen met vriendinnen, shoppen shoppen shoppen, chocolade eten!!

Janken, leuke dingen doen, erover praten, uitgaan, winkelen, grote zak snoep kopen?

Ik heb geen idee.

ik wil geen leuke dingen doen juist. Ik wil in bed liggen huilen en wijn drinken met mijn beste vriendin x’D
dat is trouwens wel leuk eigenlijk.
en ik heb nooit heel erg liefdesverdriet gehad I guess

Wow, Bad Day van Daniel Powter…toen was ik met school in Berlijn, en mn vriendje zat thuis, we hadden een rare periode,
dat nummer heb ik toen grijs gedraaid, en vind het nog steeds fijn als ik dit nummer af en toe hoor.

Muziek luisteren dus, chocola eten, JOGGEN (endorfine) en shoppen:p:)

het is net uitgegaan met mn vriendje, hele stomme reden. en ik ben best verdrietig en alles… we hadden anderhalf jaar enz… nah, ik wil alleen mr huilen enz maarja dat is niet goedd… mischien een hele dag beautydagje houden, om op te knappen enz… !

Huilen, mee bléren met rocknummers en heel lame luchtgitaar meespelen x]
Verder films kijken (natuurlijke brute actie :wink: ) verder veel met mensen afspreken.

En een lekkere make-over voor een nieuwe start en wat gewenste aandacht dat je er mag zijn :wink:
En hopen dat hij ziet wat hij misloopt :stuck_out_tongue:

ben en jerrysssssss ;d