Wat doen jullie 's avonds?

Hey meisjes,

Ik merk de laatste tijd dat ik 's avonds, als ik thuis ben gekomen van m’n werk en heb gegeten, echt niet weet wat ik met m’n tijd moet :"). Ik check dit forum, nog wat andere forums, kijk wat YouTube filmpjes, maar verder heb ik geen idee hoe ik m’n avond moet spenderen. Ik speel af en toe wat games maar momenteel heb ik niet echt een game die ik graag doe. Mijn vriend is fanatiek gamer dus die kan zichzelf echt de hele avond vermaken, maar dan zit ik echt op de bank van wat zal ik nu eens doen :slightly_smiling_face:

Dus ik vroeg me af hoe jullie je avond meestal doordeweeks vullen?

Het hangt er natuurlijk vanaf wat je zelf leuk vindt.
Je kan is kijken of je samen met je vriend of ouders/vrienden spelletjes kan doen. Zelf vind ik spellen als rummikub en skipbo erg leuk.

Voor jezelf alleen, kan je iets doen als schilderen op nummer of kleuren op nummer. Of als je echt creatief bent en het leuk vindt, zelf wat maken.

Je hebt ook loombandjes die je kan maken of met gwn touw armbanden maken/vlechten. (Eventueel kan je nog armbandjes maken met kralen/letters etc, kan je vaak de spullen voor kopen bij de action)

Maar een goed boek lezen, of een luisterboek zijn ook ideeen. (Op spotifiy staan veel gratis luisterboeken)

Netflixen, bordspelletjes, tv kijken, lezen, lekker lang in bad gaan

Ik kijk vaak Netflix, of zet wat muziek op en ga diamond painting doen. Of ik ga lezen of ik puzzels maken. Wat ik niet doe, maar (zomers) wel zou kunnen doen, is gaan sporten of een wandeling maken.
Je kunt ook je vriend van de gameconsole trekken en een spelletje gaan doen