wat doen jullie op vrije dagen / vakantie's ?

Het is vakantie (voor mij, en voor nog veel meer), maar wat doen jullie meestal op zulke dagen dat je in je eentje thuis zit? Ik ga me namenlijk snel vervelen, vooral in vakantie’s dus

Leren :’)

http://forum.girlscene.nl/forum/crea-bea/het-antiverveel-topic-76245.0.html

Misschien staan hier wat handige tips? :wink:

leren,
bezig voor school,
gezellige dingen doen met vrienden/vriendinnen,
shoppen,
zwemmen,

jezus.weet ik veel. er is genoeg te verzinnen

Leren? Nee gewoon niet.

Ehm, slapen, naar buiten/shoppen met vriendinnen (als die niet op vakantie zijn wel ja), saai op de laptop, tv kijken of weet ik het.

Op me gat zitten
Slapen

Oh dankjewel! Ik wist niet dat dat topic bestond, dan is mijn topic misschien een beetje overbodig maar ik wacht de tips af :slightly_smiling_face:

Hmm… De hele dag? Haha

Gurlsien eten slapen.
(365 dagen per jaar)

Studeren, helaas.
Maar ik ga ook naar walibi fright nights, naar de stad met vrienden enz.

Als je creatief bent dan kun je altijd wel leuke DIY vinden op craftgawker.com, je kunt ook de top 250 van Imdb gaan kijken (ben je wel even bezig), een boek lezen, een taart bakken, een rondje lopen? enz. En wat hierboven gezegd word: zwemmen, shoppen en eventueel vrienden vragen om langs te komen?

Series kijkennnnnn. Geweldig tijdverdrijf. Verder: tekenen, bloggen, blogs lezen, Facebook kijken (mensen bespieden), Girlscenen, shoppen, Youtube filmpjes kijken, wandelen, fietsen, muziek luisteren, slapen, tv kijken, eten.

Haha bedankt voor jullie tips!

Ohja, en natuurlijk boodschapjes. Ben ik toch 10-20 minuten in beweging per dag :metal:

Alvast iets voor school doen (scheelt later weer), shoppen, werken, zwemmen/schaatsen, feesten, filmmarathon houden, dingen bakken, laptoppen, hele dagen op de bank hangen etc.

Eten, slapen en internet.

Leren zal ik deze vakantie…

Studeren, werk inhalen voor school, opruimen, winkelen, afspreken met mensen, creatieve dingen doen, internetten, series/films bekijken, lezen, sporten, slaap inhalen, …

samenvattingen maken, engelse-franse-nederlandse literatuur lezen, woordjes stampen en examens maken. Voor school bezig dus.
Oh en ik maak elke vakantie wel een dag (of twee daagjes) vrij om te shoppen :slightly_smiling_face:

Girlscene.

Ik heb geen leven dus das de enige oplossing :cry:

vakantie, jezus wat is dat?! Werk fulltime met belachelijke reisuren, dus als ik een keer vrij ben is het meestal omdat ik ergens heen moet. Als ik ‘gewoon’ vrij neem (een dagje) ga ik stadden/met vent op stap of gewoon lekker ff in mijn sloffie op de bank hangen met XXL Lays chips en een pak sap. (heel aantrekkelijk vandaag, LOL)