Wat doen jullie op jullie verjaardag?

Hey, morgen verjaar ik en ik heb zo een flauw vermoeden, met dat er niets gepland staat; het een saaie dag wordt. Wat doen jullie op jullie verjaardag? ^^
xxx

taart eten/cadeau’s krijgen/vrienden uitnodigen/naar de stad/gaan laserquesten of karten met een paar vrienden, enja verder kan ik eff niks bedenken haha.

Alvast gefeliciteerd trouwens!

alvast gefeliciteerd, ik blijf gewoon thuis want familie komt altijd

Bedankt voor de felicitaties! :wink:

Ik doe niets met mijn verjaardag, alleen de familie komt verplicht ;d
Ik hou niet van jarig zijn…

Maar alvast een heeeeeeel gelukkige verjaardag!

ik ook niet echt hoor en heeeeeel erg bedankt :grin:

ik hou ook niet van mijn eigen verjaardag, bwah. heel gezellig maar ik nodig ook nooit vrienden uit omdat de meeste elkaar toch niet kennen en ik geen zin heb in een geforceerd gezellige dag. dus meestal komt alleen mijn oma haha en dat vind ik prima.

^maar alvast gefeliciteerd haha.

Gefeliciteerd,
Bij mij komt er altijd familie binnenvallen en het is gewoon saai en vreselijk om de hele tijd verplicht gezellig te moeten doen en in het middelpunt te staan, naar mijn mening. Wat ik doe is dus verplicht gezellig zijn en eten en drinken rondbrengen, hoera.

familie overdag en 'savonds met vrienden vooral drinken en kletse en daarna nog door naar het cafe of een discoo,
iig alvast gefeliciteerd haha!

dan vier ik mijn verjaardag met famillie en vrienden. met taart en chips enzo. en cadeautjes natuurlijk

haha blijkbaar ben ik niet de enige die droge verjaardagen heeft (niet gemeen bedoeld) en nogmaals bedankt voor de verjaardagswensen allemaal! x

Mijn komende verjaardag heb ik een jetlag. Ik kom op die dag terug uit Canada, we landen om 6 uur lokale tijd in Londen, dus ik ben rond 11/12 lokale tijd thuis en dan ben ik helemaal ontregeld natuurlijk. Maar ik hou m’n mislukte ritme dan nog even vol want dan ga ik carnaval vieren, en na carnaval slaap ik wel weer bij haha.

niks :grin:

moederkinddag.

feestvieren met vriendinnen, taart eten, filmpje kijken, roddelen, kussengevechten houden, ‘random dancing’, en nog veeeel meer! gefeliciteerd! alvast gefeliciteerd!

Zelfde probleem. Ik verjaar dinsdag.

Doorblijven ademen en hopen dat ik volgend jaar ook nog haal

Alvast gefeliciteerd.

Ik ben binnenkort ook jarig.
Dan ga ik eerst met het gezin wokken,
daarna met al mijn vriendin vier ik een feest bij mij thuis (sweet 16 :grinning:),
en de dag daarna met de hele familie gezellig.

danku!!! :wink: