Wat doen jullie na examens?

Voor de mensen die in hun laatste jaar zitten =)
Ik vraag me af wat jullie gaan doen als jullie klaar zijn met school? Examenreis met z’n allen / backpacken in je eentje? En gaan jullie weg in de drie weken tussen de CE’s en de uitslag, of daarna?

Ik ben overigens van plan om voor de uitslag twee weken een vriendin op te zoeken in Riverside, CA, een uurtje rijden van LA. Wat ik verder doe, weet ik nog niet…

Ik weet het niet. Ik werk vast en ik doe thuisstudie havo. Ik wil na mijn examen kei hard werken en dan beginnen met de opleiding anders heb ik niet genoeg geld.

Ik heb heel veel gecomputerd :stuck_out_tongue: En ik ben een paar dagen naar Vlieland geweest met vrienden.

Een vriendin van mij is met nog een vriendin 10 dagen naar Engeland geweest.

Bij mij ging bijna iedereen naar zo’n typische examenreis-bestemming (Albufeira, Chersonissos etc) maar ik ben zelf gaan backpacken + vrijwilligerswerk gaan doen in Thailand :]

Dat is echt heel vet!

Ik ga op vakantie met mijn vriend en daarna werken :wink:

Ik heb heel veel gewerkt. Ben naar Disneyland geweest met een vriendin en naar Zuid-Frankrijk. En gewoon leuke dingen gedaan met vriendinnen, shoppen, bioscoop enzo :slightly_smiling_face:

Ja!

Ik heb niks bijzonders gedaan.

Dat is vet! Wat heb je precies gedaan dan?

Ik ben via Travel Active geweest, daar kan (of kon toen iig) je zelf je programma een beetje samenstellen. Ik heb eerst een soort introductie gehad, met taal- en kook-lessen, (culturele) uitstapjes, 2 dagen met het ritme van de monniken meegedaan en dat soort dingen. Ook nog gewoon een week op het strand gelegen, en na die dingen vrijwilligerswerk gedaan op een olifantenproject en in een weeshuis. Ik vond het echt een geweldige ervaring!

Ik heb lekker helemaal niks gedaan. Zo’n examenreis leek me echt verschrikkelijk.

zoiets wil ik ook gaan doen, dat lijkt me echt een hele leuke ervaring !

Met de examenklassen gaan we naar Disneyland en we hebben een zeilkamp. (:

ik ga na me examen werken.

Op vakantie naar een feestbestemming.
Later: Werk zoeken, eigen huis huren\kopen. :")

Ik loop nu een beetje op die site te kijken en het ziet er inderdaad echt leuk uit! Zoiets is ook wel wat voor mij, dus wie weet :slightly_smiling_face:

Ik ga op vakantie met vriendinnen waarschijnlijk, dus daar gaat nog een hoop over gediscussieerd worden…

Up!

Met mijn vriendinnen naar Lloret de Mar of Albufeira, of iets in die richting. Daarnaast wil ik misschien met een vriendin nog backpacken in Australië of iets dergelijks. Als ik mijn rijbewijs dan nog niet heb, maar daar ga ik niet van uit, dan wil ik ook graag nog mijn rijbewijs halen. Verder gewoon veel leuke dingen doen. Veel plannen, weet nog niet wat daadwerkelijk ook uitgevoerd wordt. Sowieso wel één reis met vriendinnen.