Wat doen jullie met Valentijnsdag?

Wat vinden jullie van Valentijnsdag en vieren jullie het met je vriend/vriendin/bff/familie? Of gaan jullie iets speciaals doen vandaag?

Ik ben heel benieuwd en hoop dat ik een beetje kan meegenieten van jullie romantische verhalen.

Geen romantisch verhaal hier, wij doen helemaal niks :grinning_face_with_smiling_eyes: Ik weet niet, als we vanavond uit eten zouden gaan voel ik mij zo blegh. Tussen al die kleffe stelletjes als ‘één van de zovelen’ te zitten. Ik ga veel liever op een gewone avond uit eten of zoiets, en vanavond lekker samen op de bank. Ook zijn wij beide helemaaal niet van de hartjes-shit, dus dat slaan we ook maar even over.

M’n vriend is nu aan het werk, en als hij net klaar is begin ik met werken tot 22u :")
Daarna komt hij me ophalen en slaap ik wel bij hem, maar ik verwacht niks

Hij werkt tot 8 en ik heb vandaag vrijgenomen van school. Ik hoop dat ik hem vanavond nog even zie maar we hebben niets concreet afgesproken.

Nee, ik vier het niet. Té commercieel voor mij.

Ik werk vanavond, dus nee vier het niet. Vind het ook veel te commercieel trouwens.

Niks, ik heb geen valentijn. En al had ik die wel zou ik nog weigeren het te vieren, omdat ik het een stomme commerciele kutdag vind :’)

Ik heb romantisch een donut gegeten en daarna fifthy shades of grey met mijn huisgenootjes. Single forever.