Wat doen jullie met je oude kleding??

Wat doen jullie eigenlijk met je oude kleren die je niet meer aan hebt maar waar niks mis mee is? Ik kan er zo moeilijk afstand van doen. Ik heb het al op mp en gs staan maar het wil niet echt verkopen en zo weggooien vind ik zonde.

Hebben jullie tips ?

Je kan ook eens langs de plaatselijke tweedehands zaak gaan om te kijken of ze daar je kleding willen, daar krijg je (soms) geld voor. Anders aan goede doelen doneren voor de armere landen/ zwervers etc etc.

ik doneer ze altijd op goede doelen, anders naar tweedehandswinkels brengen en anders verkopen op koninginnedag?

Tweedehandswinkels, verkopen, weggeven aan vriendinnen.

ik gebruik ze als pyjama .;p

Ik geef ze aan een kennis, die dat weer aan arme mensen geeft / mensen die het kunnen gebruiken. :slightly_smiling_face: (Maar dan alleen de bruikbare kleren hoor, zonder gaten of een klein gaatje etc.)

Marktplaats / kringloop / Leger des Heils

Aan mijn zusje of buurmeisje anders naar de goedendoelen .

De mooie dingen op marktplaats en als daar iets van overblijft naar mn nichtjes. De minder mooie dingen naar het Leger des Heils (Ze helpen de daklozen en de mensen met weinig geld). En de echt verotte dingen gaan in de vuilnisbak:).

altijd naar de mensen die het meer nodig hebben dan wij.

in de reshare bak van het leger des heils.
of als het kapot is aan mn zwager doneren, die het als poetsdoek voor zn auto’s gebruikt.

Ik ken iemand die eens in de zoveel tijd naar Roemenië gaat om daar spullen te brengen. Daar geef ik ze altijd aan mee en dan krijg ik foto’s van meiden die mijn spullen dragen. Als je dan ziet hoe blij ze daar mee zijn geeft dat wel een goed gevoel. :slightly_smiling_face:

ik geef het aan kinderen van vriendinnen van mijn moeder ofzo, nichtjes, tweede handswinkels, leger des heils als het moet

Ik vind het vaak ook zonde, dus ik bewaar echt onwijs veel kleding. Ik heb inmiddels laatst wel een stapel kleding bij elkaar gezocht en die probeer ik te verkopen.

ik lever ze bij de supermarkt inm zo’n dingen

De echte mooie stukken die ik niet meer draag verkoop ik via internet, de rest dat nog niet versleten is doneer ik in zo van die containers die dan ergens in Afrika terecht komen denk ik. En hetgeen echt niet meer goed is inspecteer ik of ik er nog een bepaald stuk (knoopjes ofzo) van kan gebruiken, die neem ik er dan af en de rest vliegt de vuilbak in of is het nieuwe speeltje van de hond. :grinning_face_with_smiling_eyes:

Verkopen :slightly_smiling_face:

in die containers zo , gaan droppen :grin:
ik kan die toch niet verkopen omdat ze niet eens mooi zijn en heeeeel oud en ook klein --’

Eerst kijk ik of ik het kan verkopen, ten tweede kijk ik of ik er nog iets mee kan doen door het te verknippen, dan kijken mijn zusje en schoon zusje of er iets tussen zit, wissel ik kleren uit met vriendinnen (leuk om een avondje kleding ruilen te houden!
En anders krijgen we eens in de zoveel tijd een zak van het leger des heils…om ze in te doen en bij de weg te zetten :grinning:

Marktplaats, containers, voor een kennis of nichtje, kledingbeurs of kringloop. :slightly_smiling_face: