wat doen jullie in het dagelijkse leven?

hoi!
ik verveel me vaak dus mijn vraag is wat doen jullie in het dagelijkse leven?

Ik adem.

Ik ga naar school - ik winkel - ik lees - ik ga uit - ik maak huiswerk - ehm… standaard dingen.

Ik werk, ga naar familie, doe dingen met vrienden en heel af en toe vrijwilligerswerk (zoals vandaag). Als ik een dag helemaal niks te doen heb slaap ik vaak uit, lees ik een boek, kijk ik een film enz

werken,
iets opstarten,
stappen,
hobby’s,
slapen,
enz

Wachten op mn examenuitslag, werken, naar mn vriend, leuke dingen doen met vriendinnen, rijlessen en heel veel slapen

voornamelijk dit ja.

School
Huiswerk of leren
Werken
Sporten
Heel af en toe afspreken.

School, leren, huiswerk, vriendje, computeren/Tumblr/Girlscene, winkelen en met vrienden afspreken.

girlscene :grinning_face_with_smiling_eyes:

school, eten, slapen, vrienden, vriendje, huiswerk, facebook, girlscene, shoppen, joggen, roken, films kijken, …

eten, vrienden,slapen,huiswerk,computer,tv,shoppen

Werken, eten, slapen, vriendje, facebook, twitter, girlscene, tumblr, sporten, tvkijken

Wakker worden- Be AWESOME - en dan slapen :stuck_out_tongue:

Auhuha Joke…
Zoals hierboven allemaal benoemd is :slightly_smiling_face:

Studie. Veel uitgaan. Events en feesten organiseren. Veel tijd gaat naar vriendjelief. Huishouden van mijn appartement. Hobby’s.

En natuurlijk weekendjes weg. Mijn ouders en schoonouders bezoeken. Slurpt ook veel vrije dagen op.

Mijn dagelijkse leven bestaat uit, pampampamtadaa! School

Dat vraag ik me nu ook af.

Huiswerk uitstellen en afvragen wat ik moet doen…

Op dit moment (de laatste drie weken):

Slapen - eten - stage - eten - stage - slapen

:’)

Maar normaal gesproken ook dingen doen met mijn vriend, shoppen, reizen, ouders bezoeken, scouting, studie, met vrienden afspreken en huishouden.

dit.
en me druk maken en stressen over mijn kamer (verhuizing regelen/vervoer/dozen/meubels etc.)