Wat doen jullie allemaal in de sportschool en hoevaak?
Laatste tijd zit ik er ook over te twijfelen om maar te gaan.
Maar hoeveel geld zijn jullie er ongeveer aan kwijt?
Wat doen jullie allemaal in de sportschool en hoevaak?
Laatste tijd zit ik er ook over te twijfelen om maar te gaan.
Maar hoeveel geld zijn jullie er ongeveer aan kwijt?
Dat vraag ik me ook af, ik wil binnenkort ook naar de sportschool!
En ik denk dat hoeveel geld je erin kwijt bent er maar net aan ligt wat voor soort abonnement je neemt.
sporten
1x per week.
kijk voor prijzen gewoon op een site van een sportschool.
Ik kom daar nooit.
Ik ook niet, ben daar te lui voor.
dat woord bestaat niet voor mij, heb een hekel aan de sportschool!
Hmm… Up!
Als ik ga (heb nu al een week pauze XD) doe ik alleen cardio.
Dan doe ik een half uur op de crosstrainer, 20-25 minuten roeien, minuut of 12 stairmaster, en soms nog fietsen of op de loopband. Dan heb ik het wel weer gehad :’)
Nja ik heb wel voor mezelf besloten… ALS ikga ga ik spinnen of groepslessen doen zoals bodyattack/pump/combat/wat er ook allemaal wel niet is.
Maar de tarieven staan niet op die site *drup*
Dus ik ben benieuwd wat jullie er dus aan kwijt zijn en wat jullie doen…
Ik doe altijd kwartiertje op de fiets dan ga ik kwartiertje op zo’n schaatsding.
Erna ga ik naar krachtdingen dan doe ik mijn benen met zo’n apparaat in en uit en dan buikspieren en dan weer benen maar dan een andere.
En dan ga ik kwartiertje op de crosstrainer en dan nog kwartier op de loopband.
6x per week kickboxen^_^
Prijs is bij elke sportschool anders
Probeer het sporten nu weer op te pakken…na de vakantie:P
Ga 2x in de week fitnissen, dat is dan ongv. 20 minuten cardio en 20 min. kracht. Helaas lukt het niet altijd om 2x te gaan soms maar 1x per week.
En 1x in de week naar Zumba (echt mega leuk).
ik betaal per maand 25 euro onbeperkt + groepslessen
up!
Ik deed eerst 1x in de week aan zumba, maar nu gewoon in de fitnesszaal zelf sporten.
Ik betaal 20 euro per maand en dan kan ik ongelimiteerd sporten.
Ik volg per week twee of drie groepslessen (meestal pilates, xco, zumba en bodyshape), en ik doe een uurtje cardio. Tegenwoordig is mijn cardio hardlopen op de loopband, omdat ik aan het trainen ben zodat ik een half uur achter elkaar kan hardlopen, maar vroeger ging altijd op de crosstrainer.
Als ik te laat kom om met de groeples mee te doen (en dat gebeurt me nogal regelmatig…oeps) ga ik in de fitnesszaal eerst wat cardio doen, om warm te worden, en daarna nog even met de machines aan de weer.
Als cooling down ga ik daarna even strechen.
Ik ga binnenkort beginnen, voor mij is het gratis omdat allebei mn ouders een abonnement hebben (speciale regeling hier, alle kinderen onder 18 mogen dan gratis )
Wil vooral cardio gaan doen, beetje krachttraining zodat ik niet meer zo’n vaatdoek ben.
3x in de week doe ik aan spinning om vet te verliezen en ik doe aan krachttraining om strakker te worden en spieren te krijgen en zo sneller vet te verbranden.
Ik betaal 29 euro per maand en dan kan je zoveel gaan als je wilt.
Ik maak er dan ook gretig gebruik van
Meestal 1x per week Steps, 1x per week Body en Mind (mix van pilates, tai chi, yoga en meditatie), 2x per week Xco en soms 1x Zumba.
Ik betaal 140eu voor een jaar en dan mag ik alles doen (dus alle groepslessen en zo vaak mogelijk fitnessen als ik wil).
Ik ga meestal 1x per week. Soms 2x. Dan doe ik 3x 20 minuten cardio. Dus eerst bijv. 20 minuten fietsen, dan 20 minuten hardlopen en dan 20 minuten crosstrainer. Soms nog wat gewichten tussendoor. Ik doe alles een beetje op gevoel, waar ik zin in heb, heb niet echt een vast schema ofzo ;p ben ook niet zo fanatiek.