Wat doen jullie in de auto als je op reis gaat?

Hey,
ik weet niet of hier al een topic overbestaat anders mag je deze best sluiten
ik vraag me af wat jullie doen in de auto als jullie op reis gaan ik zit voor 3 uur in de auto.

eigenlijk de hele tijd muziek luisteren, eten en slapen

Volgens mij zijn er de laatste dagen al topics over gemaakt

ok wist niet dat hier topics over waren

Voornamelijk voor me uit staren (vaak terwijl ik muziek luister) en vervolgens in slaap vallen. En af en toe nog wat kletsen.

Leren hoe google werkt!

Muziek luisten en een tijdschrift lezen geloof me met die 2 dingen heb ik 15 jaar lang elk jaar 14 uur in de auto gezeten,het laatste jaar kwam er een dvd speler bij

Ipod in, muziek luisteren. Meer kan ik niet want ik ben wagenziek. Wel hebben we een soort tvtje waar je dvd’s op kunt kijken. En met broertje kletsen :wink: xx

Ik luister veel muziek, heb een boek/tijdschrift mee, kan uren naar buiten kijken als we in een mooie omgeving rijden en doe altijd het spelletje ik zie ik zie wat jij niet ziet (leuk als je aan het rijden bent… hahah)

:'D

Muziek luisteren, praten & eten. Snap echt niet dat mensen spelletjes doen, film kijken of kunnen lezen in de auto.

Me helemaal dood ergeren aan mn ouders

Ik verveel me nooit in de auto, ik vind het eerlijk gezegd heerlijk om met een muziekje op van het (onbekende) landschap te genieten. Ik ga dit jaar naar Spanje met de auto, ik denk dan eerder van: yeah, lekker ver! :’)

http://forum.girlscene.nl/forum/lifestyle/omwt-vakantie-tips-242060.msg12118851.html#msg12118851