Wat doen jullie elke dag met jullie haar en make up?

Make-up: concealer, foundation, wenkbrauwpoeder, wimpers krullen, mascara, vloeibare eyeliner, zwart en wit oogpotlood, een beetje witte oogschaduw, blush en lippenstift.

Haar: borstelen, touperen, stijlen, soms in een hoge losse staart, gewoon los of een klein strikje erin.

Makup: Foundation, dun laagje eyeliner, mascara, oogpotlood.
Haar: meestal los (Stijlen) anders in een knotje.

Make-up: Concealer, foundation, poeder, oogschaduw, eyeliner, mascara, wenkbrauwen bijtekenen en blusher.
Haar: Borstelen, kan nog niet zoveel met mijn haar.

Gekleurde dagcréme, contouren/highlighten en een blush. Eyeliner boven m’n ogen en mascara. soms m’n wenkbrauwen maar lang niet altijd.
Haar: meestal kammen en los hangen of soms met een speldje half opgestoken

Make-up
Gezicht:
Dagcrème (La Roche-Posay of Avène)
BB Cream (Maybelline)
Een klein beetje compact powder (Max Factor)

Wenkbrauwen:
Bijteken en netjes maken met potloodje van de Hema

Ogen:
Wimperkruller
Mascara (vaak van Nivea, soms ook andere merken, als Rituals, Catrice, Rimmel, Essence)
Vaak wat oogpotlood op m’n waterlijn (meestal van Essence)
Heel soms oogschaduw, vaak met rustige kleuren, aardetinten e.d. (div. merken) en/of eyeliner (Essence)

Lippen:
Meestal lippenbalsem/gloss (Clarins, Yves Rocher etc.) en soms lippenstift/stain

Heb er geen problemen mee om de deur uit te gaan zonder al te veel make-up, gewoon zomaar omdat ik geen zin heb of ivm haast oid, maar dan is het toch altijd bb cream, wenkbrauwen bij tekenen en in model brengen en lippenbalsem.

M’n haar laat ik vaak los of in een clipje, soms vlechten of dingetjes van tutorials uitproberen, de braided headband is nu bijv. een favoriet

make-up; bb cream, blush, mascara (en wimperkruller) & lippenbalsem
haar; na het douchen even wat mousse indoen, fohnen en dan beetje in model kneden met mn handen

make-up;
dagcreme, foundation, poeder, oogpotlood, mascara, wenkbrauwen ietsje bijtekenen

haar;
staart/los/knot

Make-up: Restjes weg halen met tonic, daarna een dagcreme, primer, concealer, bb cream, poeder, blush, mascara en soms bronzen eyeliner.

Draag niet altijd BB cream. Ligt eraan hoe mijn huid eruit ziet…

Haar: Borstelen en creme tegen gespleten haarpunten in de puntjes.

make-up: foundation, bronzer, highlighter, blusher, wenkbrauwpotlood, eyeliner, wimperkruller, mascara.
haar: heat protector, stijlen, haarlak, soms beetje touperen.

Make-up: alleen een beetje mascara en ook elke dag lotion voor tegen de puistjes
Haar: los of een paardenstaart

Haar: Borstelen en af en toe een staart.
Make-up: Mascara, oogpotlood en wenkbrauwpotlood. Af en toe lipstick.

make-up
bb cream, mascara, eyeliner, transparante poeder

haar
wassen(niet elke dag), conditioner, anti pluis creme, haarlak

Make-up
Mascara
Haar
Knoetje, staart, vlecht of los

Make-up: mascara
Haar: Borstelen, en dan los -met een speldje-, (visgraat)vlecht of schuine staart

Make-Up; Primer, concealer, foundation, poeder, oogschaduw, eyeliner, oogpotlood, mascara, wenkbrauwpotlood, blush, lippenstift/lipgloss.

Haar; Borstelen, daarna mousse zodat het niet uitgedroogd eruitziet. Meestal met middenscheiding of zijscheiding los, of een vlecht/knotje.

Gezicht:

Mascara
Oogpotlood
Wenkbrauwen epileren
Dagcreme
BB cream
Bronzer

Haar heb het altijd los:

Keratine serum bij stijl/golvend haar
Mouse & gel bij krullend haar

Haar borstelen en kokoscrème erin doen.

Momenteel niks met mijn make-up. Mijn ogen zijn al ±2 maanden ontstoken. Alleen af en toe wat poeder zodat ik een egalere huid heb.

Make-up: dagcrème, mascara. Soms concealer/foundation, ligt eraan hoe m’n huid is.

Haar: gewoon borstelen, licht vochtig maken, mousse erin en soms haarlak. Bijna altijd los.

Haar;
Vaak in een losse staart/losse knot.

Make-up;
Oogschaduw [zwart]
Masacara
Eyeliner
Oogpotlood
Rode lippenstift

ik doe meestsal oogschaduw op en mascara en oogpotlood en ik doe me haar in een staart, knot of los of ik doe iets met clipjes