Wat doen jullie elke dag met jullie haar en make up?

hopelijk is de titel wel duidelijk…
typ hier wat je doet met je haar en make up.
ik begin wel:
make up = getinte dagcreme, blush en wenkbrauwpoeder.

haar = staart…

wat ben ik toch saai

Make-up ; niks, alleen als ik veel puistjes heb dan doe ik daar wat foundation op, en verder niks.
Haar ; ik borstel het altijd, eerst vanaf de binnenkant en dan de buitenkant, dan is het stijl met soms een beetje slag, en ik heb nog een lok en die kam ik ook nog eventjes, omdat dat ding soms zo irritant kan zijn. :stuck_out_tongue:

Haar: kammen en dan in een knotje staartje of vlechtje. Ik heb het nooit los, dat irriteert me.
Make-up: Concealer als het nodig is, blush, wimpers krullen, mascara, nude oogpotlood in de waterlijn, wenkbrauw potlood + wenkbrauwgel.

Make- up: Primer, foundation, concealer, mineraal poeder, eyeliner, oogpotlood, wimpers krullen, mascara, wenkbrauwen bijtekenen, 3 soorten blush/bronzer, lipliner, lippenstift.

Haar: Anti klit spray, uitkammen, serum, heat protector, fohn en daarna soms stijlen, in model brengen haarlak er in. En dan ben ik eindelijk klaar :’)

-

Make up: mascara en soms eyeliner als ik daar tijd voor heb. Heel soms foundation.

Haar: borstelen, bescherm serum erin en daarna stijlen. Als het nergens naar zit of ik heb geen zin dan in een staart/knotje.

Make-up; soms bbcream, de laatste tijd niet echt haha voorderest zowieso mascara&eyeliner
Soms lipbalm. Haar; los
Ook niet bijzonder hahaha

Make up: concealer, poeder, mascara, oogpotlood
Haar: borstelen, soms in een knot/staart/vlecht of een klipje erin

Make up= Altijd, mascara, eyeliner en oogpotlood!
Haar= Staart, knot, vlecht bijna altijd vast.

Mijn haar los (beetje mousse en haarlak in) en mascara en oogpotlood op en soms dagcreme. Verder niks.

Make-up als ik haast heb of geen zin heb ik in iets extra’s; Eyeliner, foundation, poeder, mascara.
Als ik wel zin heb: Lippenstift of oogschaduw.

Haar als ik geen zin heb: Los, half opgestoken, staart.
Als ik wel zin heb: Krullen, stijlen, vlechtwerk, etc.

Make-up: Ben ik meestal te lui voor, meestal alleen bruin oogpotlood of helemaal niks.
Haar: Los, in een staart of met een muts.

make up: eyeliner en mascara, en als mn huid er echt niet uitziet wat bb creme
haar: los

Haar: borstelen en scheiding maken, om de dag droogshampoo
Make-up: soms foundation ( bijna elke dag ), shapen met een bronzer palette , blush, mascara, eyeliner onder (soms boven )

eigenlijk verschilt het, maar sowieso elke dag mascara hahah

Make up: Mascara, eyeliner, lippenbalsem & lipgloss, soms een beetje concealer en oogschaduw.
Haar: Laat ik loshangen en spray ik soms wat anti pluis spul in.

Haar :
ik kam/ borstel het natuurlijk uit, waarbij ik (iets te) veel antiklitspray bij gebruik, dan doe ik het in een hoge staart of laat ik het los hangen.
Make-up :
concealer om puistjes en wallen te verbergen, bruin randje oogpodlood onder mijn oog, klein beetje mascara.

Haar: Los, met een speldje naar achteren, knot, staart
Make-up: Mascara, soms lippenstift, soms oogschaduw, soms eyeliner

Make- up: BB Cream, Primer, Concealer, Foundation, Wenkbrauwen bijtekenen, Oogschaduw, Oogpotlood, Eyeliner, Wimpers krullen, Mascara, Blush, Vaseline op de lippen

Haar: Nothing

make-up: bb-cream, mascara, oogschaduw, lippenstift.
haar: ik heb een bob, dus ik stijl het elke dag.

Gezicht
BB Cream Miracle Skin Perfector Garnier
Wenkbrauwen bijtekenen met Eye Brow Kit hema
Blusher 05 hema
Highlighter powder sun club Essence

Ogen
oogschaduwbasis I <3 stage van Essence
oogschaduwpalet eyestudio natural impact Maybelline New York
eyeliner liquid ink Essence
mascara extra wow lash [b]Rimmel London

[/b]Haar
Los met veel volume