Hallo,
Ik ben enorm ziekjes dus ik heb al mijn weekendplannen af moeten zeggen
Maar, ik ben wel benieuwd naar wat jullie dit weekend allemaal gaan doen en eten!
X Ella.
Ik heb vanavond een verjaardag van mijn vriendin & morgen heb ik een wedstrijd en 's avonds ga ik uit. (:
vanavond verjaardag, morgen voor de voedselbank werken
Niets
Een lekker lui weekendje met veel muziek
Helemaal niets, het enige wat ik ga doen is rugby en films kijken
Als ik me morgen beter voel ga ik sushi eten maar, vanavond word het toch echt nog even kippensoep
filmavondje met vriendinnen.
Vanavond laat ga ik naar een vriendin, eventjes bijkletsen
en morgen lekker niksen. Wat ik ga eten? I dont know
Vandaag ben ik naar de open dag geweest van een school waar ik misschien heen wil als ik de 21+ toets haal. Straks ga ik naar de bioscoop met mijn vriend en hij blijft dan slapen.
Morgenvroeg ga ik sporten en er dan een heerlijke pyjama dag van maken.
Net heb ik make-up gekocht en nu zit ik te leren. Morgen ga ik weer leren en lekker chillen met mijn vriendin
leren voor mn toetsweek
Werken en leren .__.
Gistermiddag ben ik bij m’n vriend geweest en daarna had ik een verjaardag. Toen ben ik vanmiddag pas tegen half twee m’n bed uit gekomen, een beetje huiswerk gemaakt, op m’n laptop zitten niksen en gedoucht en vanavond ga ik weer naar m’n vriend en blijf ik daar slapen.
Niks, af en toe wat aan school doen. Maar wat is het saaaai.
Vandaag wedstrijd, daarna lekker op de bank gelegen filmpje gekeken & morgen fijn huiswerk…
Series kijken, muziek luisteren, hw maken en verplicht shoppen met mn ouders
Die hard leren voor mijn meesterproeve.
Leren… Toetsweek begint woensdag!
Zou eigenlijk vanavond met de auto’s mee gaan. Maarja, heb nog niets gehoord of ik mee kan!
Zou morgen gaan schaatsen, maar grote ruzie in de familie dus dat gaat niet door Dus eigenlijk ga ik niets doen.
Wat een geweldig weekend! NOT.
Ben vandaag naar de Ikea geweest en morgen doe ik lekker niks. (’: