wat doen jullie aan op de diploma uitreiking?

Heej!

Ik heb al mijn examens erop zitten, en krijg 11 juni krijg ik te horen of ik geslaagd ben of niet.
En dan komt de diploma uitreiking waar de meeste jongens netjes in een pak gaan, en de vrouwen ook netjes gekleed gaan.
Ik ben niet het type meisje dat een jurk gaat dragen.
Ik vind het moeilijk om kleding uit te zoeken, vooral nette kleding voor zo’n dag.

Mijn vraag is daarom ook: wat dragen jullie op de diploma uitreiking? :upside_down_face: :upside_down_face: :upside_down_face:

Weet je zeker dat de jongens en meisjes echt net gekleed gaan etc? Want bij op school was dat niet het geval haha.

Maar als je het zeker weet zou ik gewoon gaan voor een feestelijk jurkje of zo en mooie pumps

Ik had na mijn diploma-uitreiking gelijk een gala, dus bij ons was iedereen in galakleding :stuck_out_tongue:

Maar ik zou gewoon een net (cocktail)jurkje aantrekken met mooie hakken.

Blazertje, mooie broek en nette schoenen als je niet voor een jurk wil gaan
of strakke skinny met een mooie peplum top

skinny en een topje

Ik heb prachtige schoenen gekocht wieeeeh, nu nog een jurkje. (Beetje verkeerde volgorde maar goed!) Ik ga wel heel netjes!

Bij ons gingen de meesten wel netjes! De meiden in een broek vielen juist op haha.
Maar ik zou het indd aan je klasgenoten vragen wat zij doen!

Bij ons zijn meestal de meisjes ook in een jurkje, mij zie je ook niet snel in een rokje/jurkje lopen, maar heb nu toch maar wel een wit jurkje gekocht :slightly_smiling_face: