wat doen jullie aan met carnaval ik kan echt niks bedenken en het is al bijna .
Misschien foto’s of tips ofzo
ikwistnietwaarikditmoestzetten
wat doen jullie aan met carnaval ik kan echt niks bedenken en het is al bijna .
Misschien foto’s of tips ofzo
ikwistnietwaarikditmoestzetten
up voor mezelf ahah zielig
Het is half 2, ik denk niet dat je veel reacties zult krijgen
Maar anyways, ik woon aan de andere kant van het land, dus ik vier het niet :’)
Dit jaar geen carnaval voor mij. Ik ga naar Londen
-
Ik woon wel in Brabant, maar vier t ook niet. Vind het echt een kutfeest.
Twente, dus vier het niet. Stom feest.
Gelukkig vier ik geen carnaval.
ben ik serieus de enige hier op Girlscene samen met de TS die carnaval viert? Best sneu.
Maar OT: ik koop zo’n rock en roll rok, zo’n zwarte met witte stippen, en daar doe ik een pettycoat onder.
En ik denk dat k daarop gewoon een zwart shirtje aan doe met een sjaal en een haarband
Op school vier ik het, ik ga als Candace van Phineas and Ferb.
Zou eigenlijk als ruiter gaan, maar we moesten op school persé iets voor dat carnavalfestival op onze school iets bedenken en toen hadden wij Phineas en Ferb.
je zult vást niet de enige zijn… moeilijk te zeggen na pas 5 reacties.
Ik vier ook carnaval
!
Ik woon in het altijd gezellige Brabant (a), en zeker op de plek waar ik woon, is het een feest dat niet overgeslagen mag en kan worden.
Maar… ik heb ook géén idee wat ik zal dragen dit jaar…
Ik kan natuurlijk hetzelfde dragen als 3 jaar geleden, maar ik denk dat dat er niet in zit…
Ik zat er aan te denken om als politie te gaan, of als ballerina.
Politie is denk ik minder ingewikkeld, dan koop je gewoon een pet en doet een blauw jasje aan…
Ik vind het carnaval vieren altijd wel leuk, maar die kostuums zijn altijd zo’n gedoe, want je wilt er toch ook weer leuk uitzien enzo…
Maarja, komt goed ^^
wij worden bouwvakker, kort broekje, geruit blouse, wit hempje eronder met allemaal zwarte vlekken erop, bouwhelm en daar onder een band door je haar heen klaaar! heb der zin in (:
Dit jaar ook geen carnaval voor mij ik ga naar parijs
ik weet het ook nog niet! inidiaan lijkt me leuk, maar veel werk. Of een foute sporter met felgekleurde legging en broekje en bandjes enzo, maar die spullen heb ik ook allemaal niet…
ik weet het niet… zo moeilijk! wel altijd super gezellig
ik woon in Brabant en vier het ook niet.
Ik vind die muziek die ze draaien echt zo kut en simpel.
misschien kun je gaan als:
-gladiator (een vriendin van mij had een heel leuk jurkje daarvan gekocht in Den-Bosch)
ik ga echt niet zon heel pakkie kope hoor ,
haha k ga gwn gekke kleding aan doen , met caraval mag je toch raar doen
ik wordt 4 dagen iets verschillends,
soldaat, daar heb ik nog een pakje van
engel, ik doe gewoon een wit jurkje aan en heb vleugels en zo´n ding voor op je hoofd gekocht, halo in het engels, maar ik weet niet hoe dat in het nl heet.
boef, gewoon een gestreept shirt, handboeien ofzo
tijger, ik doe gewoon een zwart rokje en shirtje aan en heb oortjes, een staart en een tijgerprintpanty gekocht.
Ik word Stewardes,
maar mischien ook een dagje nerd