Wat doen in het vliegtuig ?

Heeyy,

Ik ga in de meivakantie naar Bali en dat is 16 uur vliegen !
Ik weet alleen nooit wat ik kan doen in het vliegtuig en verveel me dd erg…

Wat ik nu atlijd doe :

• slapen
  • op telefoon kijken
  • films kijken
  • eten :slightly_smiling_face:

Hebben jullie nog leuke tips ? Zet het in de comments :

XOXO

:sex:

Boek lezen, puzzelboekje mee, muziek luisteren, tijdschriften lezen, leuke hotspots in Bali zoeken door bv van tevoren reisgidsen mee te nemen, bullet journal/reisdagboek beginnen, etc. Fijne vakantie! :slightly_smiling_face:

Boek lezen,
rondje lopen (goed voor de bloedsomloop!)
slapen
film kijken (zal wel in-flight-tv-system hebben daarop kan je ook spelletjes spelen trouwens!)

Wat ik meestal doe is lang verwachtte films/series bekijken.
OF gewoon wachten met een serie verder te kijken zodat je heel de weg kan bingewatchen.
Daarnaast doe ik meestal wat je al doet, Slapen, boek lezen,…

Wat ik ook wel graag doe is, tekenen :slightly_smiling_face:

Genoeg te doen! :slightly_smiling_face: Ik vlieg geregeld 20 uur achter elkaar (eerst 7 uur vlucht, overstap van 1.5 uur en dan 13 uur vlucht)

Ik hou me vooral bezig met veel films kijken op het schermpje voor je, ze hebben altijd leuke recente films. Ook download ik van tevoren series op Netflix die ik op m’n telefoon kijk. Ik luister een paar uur Spotify terwijl ik een beetje probeer te slapen. Ik neem m’n oude Nintendo DS mee om lekker nostalgische spelletjes te spelen. Ik schrijf in een boekje. Ik lees in een boek. Even een rondje lopen. Extra de tijd nemen wanneer de maaltijd wordt geserveerd. Als je die dingen blijft afwisselen gaat de tijd veel sneller

Als je een boek lezen lastig vindt, koop een aantal tijdschriften? Zowel van deze maand als van volgende maand. Heb je ook iets luchtigs/niet te lang duurt te lezen. =)

Eerst gaan eten, als je buikje vol is lekker gaan slapen hahaha dan vliegt de tijd zo voorbij en ben je wakker als ze geland zijn.

Ik doe meestal muziek luisteren of tekenen