Hey meiden,
Ik heb al bijna 2 jaar in een relatie, maar omdat hij opeens na zo lang een relatie alleen nog maar op stap wil met zijn vrienden en niet meer weet wat hij wil met mij hebben we nu een ‘pauze’, zodat hij erover kan denken wat hij nu echt wil. Als ik hem zeg ik wil nu duidelijk zegt hij dit kan ik niet geven, kan het ook pas over paar maanden weten. Het is niet uit, maar we doen het gewoon heel rustig aan. Alleen denkt hij dat hij nu alles kan, hij is al 4 weken achter elkaar in het weekend op stap gegaan. Ik ben sowieso wat jaloers aangelegd, dus ik zit daar heel erg mee, maar ik laat hem gewoon alleen gaan en val hem niet lastig. maar ik moet van mijn vriendin die ook mee op stap gaat maar allemaal verhalen aanhoren wat hij allemaal uitvreet en hij laat ook nooit iets weten, want altijd is zijn telefoon meteen leeg. Elke keer als hij op stap gaat zit ik me maar wat rot te voelen, ookal zoek ik afleiding ik blijf me rot voelen. Ik voel me aan het lijntje gehouden, als ik nu naar hem toe ga, zit hij meteen aan me, alsof hij maar een ding wil. Ik weet echt niet meer wat ik moet… ik vind het heel moeilijk om mensen los te laten, heb namelijk verlatingsangst door de scheiding van mijn ouders en dingen die ik meegemaakt heb.