Wat doen.. im broken

Hey meiden,

Ik heb al bijna 2 jaar in een relatie, maar omdat hij opeens na zo lang een relatie alleen nog maar op stap wil met zijn vrienden en niet meer weet wat hij wil met mij hebben we nu een ‘pauze’, zodat hij erover kan denken wat hij nu echt wil. Als ik hem zeg ik wil nu duidelijk zegt hij dit kan ik niet geven, kan het ook pas over paar maanden weten. Het is niet uit, maar we doen het gewoon heel rustig aan. Alleen denkt hij dat hij nu alles kan, hij is al 4 weken achter elkaar in het weekend op stap gegaan. Ik ben sowieso wat jaloers aangelegd, dus ik zit daar heel erg mee, maar ik laat hem gewoon alleen gaan en val hem niet lastig. maar ik moet van mijn vriendin die ook mee op stap gaat maar allemaal verhalen aanhoren wat hij allemaal uitvreet en hij laat ook nooit iets weten, want altijd is zijn telefoon meteen leeg. Elke keer als hij op stap gaat zit ik me maar wat rot te voelen, ookal zoek ik afleiding ik blijf me rot voelen. Ik voel me aan het lijntje gehouden, als ik nu naar hem toe ga, zit hij meteen aan me, alsof hij maar een ding wil. Ik weet echt niet meer wat ik moet… ik vind het heel moeilijk om mensen los te laten, heb namelijk verlatingsangst door de scheiding van mijn ouders en dingen die ik meegemaakt heb.

Duidelijkheid vragen en als hij weer aankomt met dat hij het niet weet, geef je hem een week of twee weken en als hij het dan nog niet weet maak je het uit. Ga geen maanden op die jongen wachten meid, dat is hij echt niet waard. Hij houdt je ontzettend aan het lijntje nu en zo lijkt het alsof hij je alleen gaat opzoeken wanneer hij daar zin in heeft.

Hier ben ik het wel mee eens. Hij moet maar begrijpen dat het voor jou op deze manier echt niet te doen is.

Jep, dit.

Ik vind ‘een pauze inlassen’ sowieso iets idioots, maar als je dat dan doet, is dat normaal 1 of 2 weken. En in die tijd denken beide partijen dan heel goed na over hun relatie en zien ze elkaar normaal niet. In jouw geval wilt hij gewoon een aantal maanden doen wat hij wilt (en misschien wel voor altijd) maar wilt hij in de tussen tijd wel nog aan je kunnen prutsen. Dus ja, hij gebruikt je nu inderdaad maar voor 1 ding en ik denk dat hij dat gaat blijven doen tot jij voor jezelf opkomt.

^precies wat Daenerys zegt. Ik vind het eigenlijk schandalig dat hij een pauze van een aantal maanden voorstelt om te doen wat hij wil. Maar ik kan nog minder begrijpen dat jij hier gewoon mee akkoord gaat? Laat die gozer toch zitten.
Het is niet zo normaal dat een jongen na nog niet eens 2 jaar een pauze wil. Ja in sommige relaties wel maar dan vraag ik mij ook af in hoeverre deze relaties het zullen halen.
Hou de eer aan jezelf en maak het zelf uit.