wat doen? hem houden of het uitmaken ? :S

Heey, ik heb een lang verhaal. Maar er is veel gebeurd en ik wil graag weten wat jullie zouden doen.

Ik heb nou al ongeveer 4 en een halve maand met Sander. Ik leerde hem kennen via een vriendin en ik voegde hem toe op hyves. Meteen zag ik dat hij dezelfde muzieksmaak heeft en dat vond ik erg leuk. We begonnen te praten en een paar dagen later hadden we elkaar msn al. Elke dag gingen we met elkaar msn’en en hij werd een goede vriend waar ik ondertussen al meer voor voelde.

We spraken voor het eerst af op valentijnsdag om de gaan skaten. Het klikte meteen toen we elkaar zagen. We gingen daarna minimaal 2 keer in de week skaten en steeds was het gezellig. Ik was echt helemaal in de wolken. We maakten samen een site en zette daar elke week onze top 25 op van de leukste muziek die we zelf uitkozen.

Ongeveer een maand nadat we elkaar hadden ontmoet gaven we elkaar ons telefoon nummer en binnen één dag had ik al 18 sms’jes! Binnen een week waren het er al 100. Mijn ouders begonnen te vermoeden dat hij mij ook leuk vond en ik hoopte dat natuurlijk ook! :grinning: Niet veel later stuurde ik hem een sms’je waarin ik hem verkering vroeg. En hij zei ja! Ik was zo ongelovelijk gelukkig!

Alles werd nóg leuker dan het al was. Ook de kinderen op de skatebaan wisten het al, dus hoorde we een paar weken lang: Seline hartje Sááánder, Sander hartje Selíííne!

Maar toch vonden we het leuk, als we maar samen waren.
Een maand nadat we kregen kreeg ik mijn eerste zoen van hem. We waren heel gelukkig samen.

Toen we weer een keer een film aan het kijken waren had hij opeens zijn hand op mijn bil. Hij vroeg nog of ik het wel oké vond dat hij dat deed. Ik vond het prima, dus er was niks aan de hand.
Na een paar keer film kijken deed ik dat ook bij hem.

Maar toen gebeurde iets wat volgens mij iets heeft gebroken in onze relatie…
Toen we aan het film kijken waren zat hij weer met zijn handen op mijn billen, maar die gingen steeds meer naar onder. Ik voelde me ongemakkelijk omdat hij bijna bij mijn jeweetwel zat. Ik deed zijn hand weer omhoog en Sander zei meteen dat het hem speet.

Toen hij later wegwas voelde ik me echt enorm kut! Ik wist niet wat er nou precies was gebeurd, maar ik voelde me er niet goed bij!
Twee dagen later sprak ik hem weer op msn en ik begon erover te praten. Over dat hij me overal mag aanraken, maar niet daar.
Hij zei dat hij er echt spijt van had en dat hij blij was dat ik het er weer ever over had gehad.

Helaas moest ik toen naar mijn oma dus konden we het niet echt helemaal goed uitpraten. ik stuurde hem een sms’je dat ik opgelucht was dat ik het had gezegd. Later kreeg ik er eentje van hem terug dat hij zich nog schuldiger voelde en hij vroeg of het oké is als we dit gewoon vergeten.
ik sms’te terug dat we het gewoon gingen vergeten en dat ik echt heel veel om hem gaf.
ik had zo’n medelijden met hem, want wat moest hij zich geschaamd hebben. Ik dacht helemaal niet aan mezelf, hoe ik me voelde en kropte alles op.

Die avond kwam mijn moeder me een kusje brengen en toen moest ik opeens huilen. Ik kon maar niet stoppen en toen heb ik alles verteld. Ze had begrip voor me en luisterde goed.
Ik was eindelijk dat vreselijke gevoel kwijt, maartoch was er iets gebroken in de relatie tussen Sander en mij.

De tijd daarna hadden we veel minder contact en we zagen elkaar misschie net één keer in de week. Ik voelde me zo ongelukkig!
Hij kwam bijna nooit meer op msn, hij krabbelde op hyves niet terug en hij negeerde mijn sms’jes ook.

Toen ik weer een keer in de auto zat en langs de skatebaan reed was Sander er ook en we zagen elkaar. Met een big smile begonnen we te zwaaien en ik voelde me weer zo gelukkig toen ik hem zag!
Ondertussen had ik ook een jongen leren kennen, Peter. Hij had een paar weken lang eigenlijk de plek van Sander een beetje ingenomen. Hij gaf me wél aandacht!

Toen ik een musicaluitvoering had, waar Sander niet kon komen omdat hij op zijn broertjes moest passen, kreeg ik wel een sms’je van Peter om me succes te wensen, maar niks van Sander.
Ik snapte er helemaal niks van!

Ik vertelde later dat van Peter tegen Sander en dat ik me erg verdrietig voelde dat hij helemaal nergens meer op reageerde. En ik vertelde ook dat ik dacht dat Peter ook op mij was (want dat dacht/denk ik nosteeds). Sander vatte het op zovan: huh, is ze ook op peter dan?!
maar ik bedoelde zovan: jij bent op mij en hij dus ook. Maja, daar dacht ik pas later aan, want ik moest naar een opvoering van mijn zusje en konden we het wéér niet helemaal uitpraten!
Toen ik later weer terug was op msn zei Sander meteen dat hij zich helemaal ellendig voelde en dat hij niet wist hoe hij dit moest opvatten.
Ik vertelde hem dat ik hem écht nog leuk vond, dat ik van hem hield en dat ik nog nooit zoveel om een jongen had gegeven.
We hadden het helemaal uitgepraat en we zouden elkaar weer vaker gaan zien.

Het ging weer steeds beter en we zagen elkaar weer vaker!
Maar toch was het niet zoals in het begin.
Het gaat nu weer steeds beter. Het is net dat we samen één lijn waren in het begin, maar na dat ene met zijn hand dat die lijn uit elkaar sprong en we allebei een andere kant op gingen. Nu gaan onze lijnen weer naar elkaar toe. Zo ongeveer voelt het.

Het ging dus weer een stuk beter en we spraken weer vaker af. Ik mocht zelfs op de verjaardag van zijn broertje Daniel komen. Het voelde zo vertrouwd! :grinning:
Toen we dus weer samen film gingen kijken en we zoenden voelde het zo goed.

Na een paar keer ging hij aan mijn borsten zitten en dat vond ik gewoon oké. Nog steeds hoor. Daar vind ik niks mis mee.
Maar na een tijdje vroeg hij of hij ze ook mocht zien.
Ik klapte helemaal dicht. Opeens leek het alsof aliens mijn hersens tijdelijk hadden weggezapt ofzo xD
Ik zei dat ik het niet wist en dat ik erover na zou denken.

De keer daarop vroeg hij het weer, maar alweer kon ik niet meer nadenken, dus wijgerde ik weer. Maar jullie moeten weten dat hij echt respect voor me heeft en niks doet als ik het niet wil. Daarom voel ik me nog altijd gewoon op mijn gemak als we zoenen.

Toen ging ik op vakantie en hij rond die tijd ook.
Ik mist hem echt zo erg!
Toen ik weer terug was deed alles me aan Sander denken, maar helaas was hij nog niet thuis.
Hij zou een halve week na mij thuis komen.
Hij was wel één keer online geweest en hij vertelde dat zijn ouders hele erge ruzie hadden en ik probeerde hem te steunen.

Hij was op zaterdag eindelijk thuis!!
Ik was zo gelukkig!
Toen hij online kwam gingen we meteen weer heel gezellig praten enzo :grinning:
Na een uurtje ging ik weg, want ik ging bij mijn oma en opa op hun boot logeren, maar we hadden afgesproken om die maandag te gaan skaten.
Zo gezegd zo gedaan en het was meteen weer zo gezellig!

We gingen dus skaten en daarna een ijsje halen bij hem thuis. We gingen daarna even naar zijn kamer en toen we naar boven liepen vroeg zijn moeder of ik wou blijven eten. Natuurlijk wou ik dat, dan kon ik langer bij Sander zijn!
Op zijn kamer gingen we weer zoenen. Na het eten gingen we weer even naar zijn kamer.

Toen vroeg hij of ik had nagedacht.
ik zei dat ik het eng vond omdat er weleens zomaar broertjes bij hem binnen komen stormen en zijn vader wel eens gewoon binnen komt.
toen ging hij voor de deur staan.
ik voelde me zo ongemakkelijk. het leek alsof iemand riep: ‘Komop, doe dan! hij wacht! mietjeee mietjee!’
ik wou het niet.
dus deed ik het ook niet.
Hij begreep het en deed heel lief en zei dat het echt niet hoefde.
eergister gingen we weer film kijken en toen hij aan mijn borsten zat vroeg hij of hij niet heel even onder mijn bh mocht kijken.

We gaan bijna alleen bij hem film kijken de laatste tijd.
Ik wil ze wel laten zien, maar alleen bij mij thuis, daar komt niemand binnen. Af en toe denk ik: waar ben ik nou mee bezig? is dit nog wel leuk?

dus ik vraag jullie hulp. wat zouden jullie doen?
(sorry voor dit mega lange verhaal… :stuck_out_tongue:)

Wat een rare jongen zeg. Hij klinkt best wel pervers. Hij heeft zelfs nog het lef om je over te halen terwijl je nee zei!

Als ik jou was zou ik zeggen dat ik het echt niet oké vind en dat ik zelf wel bepaal wanneer ik er klaar voor ben. En dat hij dan ook niet moet aandringen.

Tja… je zit nu idd wel in een moeilijke situatie…
Ik zou denk ik alsnog even met hem praten, zeggen tegen hem dat je je borsten niet aan hem wil laten zien, en dat hij al helemaal niet met zijn hand ‘daarbij’ mocht komen.
En wat hij doet, is niet echt normaal., dat doen niet alle jongens. Er zijn wel van die playertjes die dan vragen: “mag ik aan je borsten zitten?” maar dan is het ook niet normaal om ja te zeggen. Omdat hij je vriend is is het moeilijker om nee te zeggen. Je moet bijv. pas seks hebben als je eraan toe bent, en dat is in deze situatie ook!
Als jij het niet wilt moet hij het accepteren. Doet hij het niet, kun je het inderdaad beter uitmaken.
Veel suc6…

Maak hem gewoon duidelijk dat als je zo’n dingen wil doen, je dat wel gewoon zou doen, dus zolang je 't niet doet moet ie ook niet gaan zeuren.

hmm, ik weet hoe je je voelt. dat had ik bij mijn eerste [nouja soort van] vriendje.
ik had pas voor het eerst met hem gezoend, dat vond ik toen al heel wat. hij wou meer, maar ik durfde/ wilde het niet. daarom is het ook over gegaan. maargoed dat is beter geweest want ik wou het echt niet. misschien is het toch niet de juiste jongen? wacht nou gewoon maar! en als ie blijft zeuren moet je gewoon zeggen waar het op staat. waarom je het niet wilt, het gaat tenslotte om jou!
succes!

Waarom zou je voor zoiets uit moeten maken?
Maar wat ik ook niet snap : Waarom mag hij ze wel aanraken maar niet zien?
Maargoed, je kunt beter tegen hem zeggen van ‘‘Ik zeg het wel zelf dat als ik er klaar voor ben’’ en hij hoeft dan ook niet telkens te gaan vragen. En als hij 't nog een keer vraagt nadat je dat gezegd hebt dan moet je hem wel wat harder aanpakken. Maar nog snap ik niet waarom hij ze wél mag aanraken maar niet zien?

hihi nouja, kijk dat had ik ook een beetje.
op 1 of andere manier schaamde ik me als die ze zou ‘kunnen ’ zien.
ik weet niet waarom. aanraken vond ik toen ook oké
beetje apart mya :’)

Het is jou lichaam, jij kiest wat je ermee doet. Doe het niet als je denkt dat je er spijt van gaat krijgen.

Hmm beetje vreemd. Hij lijkt me nogal obsessed met jouw lichaam. Puberteit waarschijnlijk.

tja, ik snap hem af en toe ook niet hoor…

Hij zegt ook heel makkelijk afspraakjes af. Daar kan ik me heel erg aan ergeren.

Bijvoorbeeld laatst nog;
gaan we zwemmen en 20 minuten voordat hij me zou komen ophalen zegt hij op msn opeens dat hij niet zo’n zin heeft om te zwemmen, omdat hij die dag lui was. Hij had nergens zin in, zei hij.
Zit ie even later te vragen of ik zin heb om film te komen kijken… :open_mouth:
hij had toch nergens zin in?!
jemig… maja

en Maflodder, ik denk net zoals jou…
het is gewoon een eng idee dat een jongen dat ziet… :stuck_out_tongue:

en ik weet dat ik het niet moet doen als ik me er niet goed bij voel, dus doe ik het ook niet.

bedankt voor jullie reacties! :slightly_smiling_face:

maar waarom doen jongens zo? ik snap het niet.

hij kan gewoon niet goed praten over zijn gevoelens, hij maakt er dan een grapje van.
maar als we samen zijn is ie zooo lief!

in het begin via msn ook wel… we hadden altijd zulke lange gesprekken!!

Maar hij reageert nu altijd heel kortaf met:
lol
oke
ja
nee
etc.

want hij is bezig met gamen… :drama:

hallo!!! hij kan dan toch ook wel hele zinnen typen?
dan zet hij het spel maar even op pauze… :anguished:? :flushed:

Als ik eerlijk ben, begrijp ik wel dat hij het probeert zegmaar…
Want jullie hebben dan wel al een tijdje (A)
Maar idd wat anderen ook zeggen, nee is nee!
Ga ook niet denken het is zielig voor hem ofzo, want als jíj er niet klaar voor bent hoef je het niet te doen !
Dat met die niet-hele zinnen op msn is wel raar ja :S
Misschien moet je het daar eens met hem over hebben?
Het is oc de bedoeling dat je je prettig voelt met/bij je vriendje, en bij mij komt het over alsof je je niet prettig voelt, wat ik snap !

het rare is dat als ik bij hem ben me helemaal fijn voel, maar via internet is hij veel minder leuk dan eerst.
het is heel moeilijk uit te leggen wat er allemaal in me omgaat.
ik ben heel erg onzeker en bang om hem kwijt te raken, maar toch weet ik wat ik wil enzo… dus hij mag mijn borsten niet zien, tenzij ik me er prettig bij voel :slightly_smiling_face:

je moet doen waar jij je prettig bij voelt maar ja Good luck meid enne laat je door niemand overhalen:)

waarom zou je dat in godsnaam gaan vragen aan mensen die absoluut niets van jou, je vriend of je relatie afweten. echt, ik heb zo’n stronthekel aan dit sort topics…

nou, dat is dan jammer.

ik mag toch wel weten hoe jullie hier over denken?

ookal kennen jullie mij niet, ik heb zo goed mogelijk proberen uit te leggen wat er is gebeurd en ik wil gewoon tips hoe ik het 't beste kan aanpakken.
daar is toch niks mis mee? :face_with_raised_eyebrow:

ik vind hem een beetje… appart. van wat ik uit je verhaal opmaak tenminste :stuck_out_tongue:

en je bent pas 13! ik zou dus echt niet mijn borsten enzo laten zien hoor x]
niks doen waar je je niet prettig bij voelt, dan krijg je spijt…

als je hem toch erg leuk vind, moet je echt even duidelijk tegen hem zijn en iets zeggen als;
‘luister eens, als je van me houd dan moet je even geduldig wachten tot ik er klaar voor ben, en anders is het over’

ofzo xD
maar je moet echt duidelijk zijn, anders gebeuren er straks dingen die je liever niet wil.
good luck :slightly_smiling_face:

Niet rot bedoeld maar waarom vind je direct alsof er iets gebroken wordt wanneer hij bijna daaronder zit… hij heeft er toch spijt van en dacht misschien dat jij dat ook goed zou vinden! Je moet het toch op de een of andere manier doen beter dan dat die je daar in een keer vast grijpt. En hij voelde zich toch schuldig voor het feit dat die dat deed? Ik vind het trouwens goed dat je eerlijk zegt dat je het niet fijn vind… en het niet zomaar toelaat omdat hij dat wel zou willen.

Daarnaast je vraagt aan ons of je van hem moet houden of het moet uitmaken, sorry maar dat moet je toch echt uiteindelijk zelf beslissen! Dat kunnen wij niet voor je doen… Ik denk dat die door blijft vragen omdat je hem geen duidelijk antwoord hebt gegeven, denk er even over na en zeg dan wanneer je hem ziet duidelijk dat je dat nu nog niet wilt… of natuurlijk wel wanneer je dat wel wilt. Ik vind het een beetje onzin (Dat is mijn mening) om het om zoiets uit te maken… zo’n dingen zijn heel normaal… en ik denk dat hij het gewoon wou proberen zoals ik net al zei hij heeft er spijt en begrip voor dat je het niet wilt. Zowiezo als je het uitmaakt denk ik dat je spijt krijgt want wanneer je bijna niet meer met hem smstte en hem toen weer zag was je weer helemaal gelukkig… uiteindelijk moet je niks tegen je zin in doen… wanneer jij er klaar voor bent kan je het doen, eerder zou ik het dus niet doen want dan krijg je spijt.

Ben je onzeker over je borsten ofzo? of dat niet…?

nou de eerste keer dat hij zoiets deed vind ik eigenlijk dat je overdrijft, jullie zijn een tijd zonder elkaar geweest omdat hij dacht dat jullie verder konden gaan, dat had al helemaal niet gehoeven. gewoon een duidelijke zijn hand wegleggen had ook al kunnen helpen.

maar hij vraagt het wel erg vaak en lijkt jou overhalen, dus ff echt duideljik maken wat jij wel en niet wilt aan hem. jullie moeten er voglens mij gewoon wat meer over praten.

ik denk dat hij mischien toe is aan andere dingen dan dat jij bent. Hij wil gewoon aan je billen zitten en je borsten zien, terwijl jij dat niet wilt.
Dat je het niet wil zou hij goe dmoeten begrijpen, het is ook wel redelijk snel als je 13 bent en als je vriendje naar 4 maanden al aan je borsten zit ofzo.
Mischien komt het een beetje over op hem van tja, ik mag geneens aan haar billen zitten.
Maarja, je moet er in ieder geval niet bang voor zijn, iets verder gaan is heel normaal, en je relatie kan er ook sterker door worden, omdat je elkaar zo op een ander gebied beter leert kennen,
geef duidelijk je grenzen aan naar hem.
maar je moet het niet uitmaken, het klinkt als een schatje :stuck_out_tongue:

idd… maar ze is er geloof ik zelf ook nog niet uit want dat zegt ze dat ze het niet wist en dan wilt ze het doen maar ze is bang dat iemand binnekomt gaat die voor de deur staan doet ze het niet… maar dan zegt ze dat ze het alleen bij haar thuis wilt doen… en zo krijg hij denk ik ook de slechte signalen… Niet dat dat fout is ofzo hoor! ik zou persoonlijk ook nooit men borsten laten zien op men 13e… (als je dat van mij toen al ‘borsten’ kon noemen x))