okeee
weet zeeker dat er al best wat topics hierover zijn,
maar kan ze niet vinden…
wat kan je met een jongen doen?
als je elkaar neit zo goed kent enzoo.
ideetjes?
xx
same here
dus
UP
wat ik deed; naar de bioscoop. maar dat was met 2 vrienden van hem + 1 vriendin van mij.
wat een vriendin van mij deed; hij kwam haar ophalen en ze gingen gewoon rondfietsen (te koud nu).
wat ik zou gaan doen; gewoon afspreken in café’tje ofzo?
naar een leuk feest of gezellig café ??
hmm ik vond puzzelen wel grappig en als hij musicaal is samen straat musikant spelen XD
goh leuk zeg.
eerste keer toen ik met hem afsprak eerst stad in beetje op een terrasje drinken en toen naar de bios
zondag ga ik weer met iemand naar de bios, anders gewoon een filmpje thuis kijken, deed ik ook
[i]ik zit ook even mee te kijken bij die tips. =P
maar ik vind iemand leuk
& ik wil ook wel iets met hem gaan doen…
ik ben 14, en een café is dan niet echt geschikt…
bios is wel leuk natuurlijk, maar weten jullie misschien nog meer ?
xx [/i]
haha niet dus. Maar ze gingen ijsje halen ofzo; ging weer niet door omdat er een te lange rij stond (was in de zomer).
Maar nee, ik kies daar ook niet zelf voor. Liever bios of film kijken ofzo?
bios zou ik niet doen, je zit ongemakkelijk naast elkaar, je kan niet ongestoord praten zonder dat iedereen je pissig aan kijkt, gewoon thuis een filmpje kijken is stukke leuker, ga je samen film huren of je lat hem dr paar mee nemen of je hebt er zelf paar, gewoon thuis film kijken kun je gezellig kletsen als je dat al wil beetje zoenen , Ik heb nu een vriend en we kijken nog regelmatig filmpjes samen, ( meestal zien we het eind niet maar dat is bijzaak(A)), tis gewoon heel gezellig en knus samen bij elkaar lichend/zittend film kijken, , als je nog te jong ben om naar cafe te gaan kan je ookoverdag op een zaterdag ofzo naar een cafeetje gaan op terrasje of binnen , gewoon gezellig, cafeetje niet gelijk zo een uitgaansgelengeheid
succes
(L)x
Naja, café is natuurlijk overdreven. Wat ik heb in mn dorpje (;a) is uitgaanscentrum. En een café waar héeel veel jongeren komen. Maar in dat uitgaanscentrum zit ook bowlingcentrum, met ook soort van cafétje. Is ook wel gezellig !
oooo ik zie dat jullie allemaal rond de 14/15 zijn XD
maar naja, ik moet hem eerst maar eens durven te vragen.
miss dubbeldate =P ik bedoel met nog een jongen en een meisje. maar dan moet ik nog even bedenken wie …XD
[b]thanx voor jullie reacties!=)
ik zal 'ns kijken wat ik doe . en dan misschien eerst dus met z’n 4en ofzo, dat het nog niet echt een ‘date’ is. & dan als het heel leuk is, en als hij het ook leuk vindt, gaan we een x met z’n 2en! ('a) and I get it, NIET in de bios. =p
xoxo .
Ps. ik hou jullie op de hoogte![/b]
jaa maar bij mij thui is geen goed plan want wss gaan we dinsdag afprekenn en dan is mijn mama thuis en mijn broertje van 8
[b]jaaaa, dat probleempje heb ik ook een beetje.
want dan gaat iedereen zich ermee bemoeien enzoo, echt heel irritant is dat .
xoxo . [/b]
meeeeeeer?
De eerste date met mijn vriendje was in het zwembad.
Was echt superleuk, echt een aanrader!
Bioscoop…
Picknick…
Ik heb met me vriend eens een hele dag in de trein gezeten. Door heel Nederland geweest. Was heeeeel gezellig en grappig.
De eerste keer ging ik winkelen!
2de keer wordt zaterdag en gaan we zwemmen, kruidenbad, sauna en zonnebank
- bios
- film bij hem thuis
- zwembad (hou er zelf niet zo van)
- picknicken (moet het zomer zijn)
- schaatsen
- concert
is hier trouwens niet al een topic of artikel over? Volgens mij stond daar een hele lange lijst in…
veel plezier samen (: