Wat doen als je je ex weer ziet.

-

Negeren.

gillent wegrennen

Gewoon wat je gevoel op dat moment zegt
Niemand kan het voor jóu bepalen

Ik denk dat ik gewoon ‘hoi’ zou zeggen, zoals ik tegen iedereen zou doen die ik ken. Maar daarna zou ik verder niet teveel aandacht aan hem besteden, en je gewoon lekker bezig houden met je eigen vriendinnen =)

Ik kwam vandaag mn ex tegen. En dat is op een klote manier uitgegaan. [ lang verhaal ] dus ik zei; Hoi. HOE GAAT HET MET JOU DAN?! =D
Kort zinloos gesprek gehad, en toen weer lachend verder gegaan met een vriendin.

uhm ik denk dat ik niks zou zeggen. Als hij hoi zou zeggen zou ik wel hoi terug zeggen maar ik zou het niet als eerste doen:P

Valt te zien wat je gevoelens tegenover hem zijn. Ben je boos of gekwetst? Negeer hem dan. Maar als je nog een beetje verliefd op hem bent, maar verder niet boos of verdrietig of whatever bent, zeg dan gewoon hoi en loop dan verder. :slightly_smiling_face:

ren, ren zo snel als je kan!

ik kijk hem aan maar negeer hemXD

ik zeg niks tegen mijn ex
gewoon omdat het op een klote manier uit is gegaan.
als we als ‘‘vrienden’’ uit elkaar zijn gegaan zou ik wel hoi ofzo zeggen.

flirten met andere jongens, keihard
en laten zien dat hij je echt geen zák meer kan schelen

Het is gewoon vriendschappelijk uitgegaan, en ik heb daarna nog gewoon met hem op msn gepraat enzo. Dus ik denk dat ik wel gewoon hoi ga zeggen dan. Bedankt voor jullie reacties!

normaal.

Als er een situatie komt waarin je hem recht in het gezicht aankijkt: gewoon hoi zeggen,
Niks meer, niks minder.

niet aan denken! als je uitgaat zorg gewoon dat je er geweldig uitziet en concentreer je op het hebben van een goede avond. als je hem ziet niet expres negeren of vies aankijken ofzo. je wil koel overkomen, alsof het je niet boeit toch? dus gewoon hallo zeggen als je tegen ze aanbotst of als je oogcontact krijgt in de verte dan gewoon knikken of zwaaien. maar niet naar ze toelopen en na die knik of hallo gewoon gelijk verder met je leven. Die loser is je leven uit, dus geen tijd aan hem verspillen!
veel plezier en geluk :slightly_smiling_face: