Wat doen als iemand niet reageert op smsje?

Dinsdag heb ik een vriend van mij een sms gestuurt, met een duidelijke vraag er in. (over wat voor ticket ik moet kopen voor een festival, hij is er al eens eerder geweest, en ik ga dit jaar voor het eerst mee, dus vroeg hem wat extra info…). Maar hij heeft nu dus nog niet gereageert, en ik weet echt niet waarom…
Ik vindt het ook best vervelend, niet alleen omdat ik het antwoord echt nodig heb, maar meer omdat ik niet weet waarom ie me negeert… Als ie het bewust doet is het best naar, aangezien ik nog een week met hem naar het festival ga, en de 1e dag is hij ook de enige die ik ken… Dus het met wel gezellig worden…

Maaar wat kan ik nu het beste doen? Het kan b.v ook dat hij vergeten is te antwoorden ofzo. Dus ik dacht dat ik miss nog eens hetzelfde smsje kan sturen… Of wat denken jullie?

Bellen?

Gewoon sturen of ‘ie nog op je berichtje wil antwoorden. Wel lief vragen. :’)

Je kunt toch ook even bellen? Mss heeft ie het gelezen terwijl hij geen tijd had om te reageren, en is hij het daarna vergeten.

Ik hou niet zo van bellen (understatement), dus dat ga ik niet doen. Maar wel bedankt voor de tips!! Maar dan ga ik hem wel sms’en :slightly_smiling_face:.

Zou ik gewoon zoiets sturen… ‘Hey … , ik vroeg je dit al eerder, maar toen ben je denk ik vergeten te antwoorden ofzo :p. Maargoed ik vroeg me dus af of… (en dan de vraag nog eens)’.

Verstand op nul en gewoon bellen man. :’] Heb je gelijk je antwoord want straks smst hij weer niet terug. En als het een vriend van je is hoef je je al helemaal nergens druk om te maken.

Ik stuur altijd gewoon iets van ‘heb je m’n sms’je wel gekregen?’ of gewoon hetzelfde bericht nog eens.

En als het dringend is toch bellen. Ik heb ook echt een hekel aan bellen, maar als het moet dan moet je je daar maar even overheen zetten.