Wat doe jij voor de spiegel?

vb. Gekke bekken trekken, opmaken, zingen, dansen, fantaseren, gesprekje oefenen, houding voor foto’s, foto’s maken enz enz, noem maar op.
wat doe jij? waar kijk je het meest naar? wat denk je als je kijkt naar jezelf? wat denk je over spiegels? is het plezierig? enz enz.
Ik vraag me wel af :stuck_out_tongue_winking_eye:

Haha wat een vragen :'D

Wat ik doe :Opmaken & haren doen, foto’s maken, kleren passen.
Waar kijk je het meest naar?: naar me gezicht
wat denk je als je kijkt naar jezelf?: elke keer verschillend, vandaag toen ik opstond dacht ik, hee ik heb goed geslapen :stuck_out_tongue:
wat denk je over spiegels?: coolheid
is het plezierig?: wat is plezierig? naar de spiegel kijken dus naar jezelf :stuck_out_tongue:?

Wat ik doe: mijn haar en make-up en ehh kijken of mijn kleren er leuk uit zien :slightly_smiling_face:
Waar kijk je het meest naar?: ik denk naar min gezicht
wat denk je als je kijkt naar jezelf?: dat verschilt, vanmorgen dacht ik echt bah ik zie er niet uit :S
wat denk je over spiegels?: ehm mooi?

ja joh ik ga eerst 15 minuten oefenen voor een pose en daarna even foto maken
leuk johhhh voel me net een echt model

niet dus.

haar, make-up, staren, DANSEN!

Make-up, haar, kleding passen af en toe foto’s maken.

Make-up, en kijken of dat wat ik aan heb er niet achterlijk uit ziet.
Meer niet.

Ik vind foto’s maken voor de spiegel zo slap. :")

Wat ik doe :Opmaken & haren doen, kleren passen zien of er een puist is bijgekomen ^^.
Waar kijk je het meest naar?: naar me gezicht en figuur
wat denk je als je kijkt naar jezelf?: /
wat denk je over spiegels? magisch

wat doe jij? dansen, outfits voorhouden en kijken hoe het staat, make-uppen en maf doen.
waar kijk je het meest naar? hoe me haar zit, me make-up en hoe ik er uit zie in de kleding die ik aanheb.
wat denk je als je kijkt naar jezelf? soms denk ik: bah, andere keer: oke niet verkeerd. XD verschilt dus.
wat denk je over spiegels? handig om te checken hoe je erbij loopt
is het plezierig? ja dus, want dan zie je of je er idioot uitziet of juist goed. :stuck_out_tongue:

Wat ik doe : opmaken, haren doen, gekke bekken trekken, foto’s maken, dansen oefenen, staren, kijken naar wat ik aan heb,
Waar kijk je het meest naar?: mijn ogen en mijn buik (i know ik ben raar xd)
wat denk je als je kijkt naar jezelf?: dat verschilt, soms wow wat zie ik er lelijk uit en soms van wow mijn haar zit een keer goed :stuck_out_tongue:
wat denk je over spiegels? geweldige uitvinding

Hee, ik ook!
Verder, wat ik doe: Make-up, haar, dansen, kijken of m’n outfit wel leuk is en af en toe gekke bekken trekken.
Wat ik denk als ik naar mijzelf kijk verschilt erg per dag. Maar ik probeer wel zo veel mogelijk naar mijn mooie/positieve kanten te kijken.
Okee, als ik een brak dagje heb lukt dat alleen niet…
Wat ik denk over spiegels: Erg handig!

Dansen :metal:

Wat ik doe : Opmaken etc.
Waar kijk je het meest naar?: Naar m’n gezicht
wat denk je als je kijkt naar jezelf?: Verschilt per dag
wat denk je over spiegels? Handig

Wat ik doe? Mijn haar borstelen, opmaken,…
Waar kijk je het meest naar? Haar, gezicht, m’n lichaam
wat denk je als je kijkt naar jezelf? Meestal denk ik wel “wat zie ik er weer goed uit vandaag :grinning:
wat denk je over spiegels? Heel handig !

wat ik doe: kijken hoe ik eruit zie (ook kleding), haren borstelen, opmaken.

waar kijk je het meest naar? uhm alles eigenlijk. mijn gezicht met opmaken, haren bij het kammen, kleding bij aankleden…

Wat denk je als je kijkt naar jezelf? Meestal denk ik van pff ik moet nu echt afvallen :’) of; oh mijn haar zit stom/leuk.

wat denk je over spiegels? Ik kan niet zonder!

wat doe jij: Mijn haren, make-up, kijken of m’n kleding bij elkaar past en of het erleuk uitziet en ik trek ook altijd van die rare bekken XD
waar kijk je het meest naar: Alles.
wat denk je als je kijkt naar jezelf: verschilt
wat denk je over spiegels: Grandioos.

Nou toen ik net in de spiegel keek, lachte ik mezelf uit.