Wat doe jij qua werk / school?

Nou, omdat er nog iemand benieuwd was, bij deze dan het topic. (Al betwijfel ik of we reacties krijgen). :’)

Ik zal beginnen. Ik begin dit jaar aan een pre-master communicatie aan de universiteit. Ben benieuwd hoe dat wordt.

Ik heb nu 2 jaar HBO docentenopleiding er op zitten en begin aankomend jaar aan mijn minor. Daarna moet ik sowieso nog 2 jaar, aangezien ik mijn 2e-jaars stage niet heb gehaald

En qua werk heb ik al 5,5 jaar een bijbaan in een Duitse supermarkt :yum:

Ooh leuk! Ik woon vlak bij de Duitse grens haha. Kan daar lekker goedkoop inkopen doen bij drogist

^^Ooh, niet in Duitsland zelf hoor, een supermarkt die van Duitse oorsprong is hahaha

Ooh hahaha

Ik doe een MBO 4 opleiding, social work en ik werk bij een supermarkt

Veel succes met je pre-master!! Ik ga dit jaar naar 2e jaar hbo communicatie en multimedia design.

Ik werk als verpleegkundige

Ik werk als hulp in de huishouding, doe daarnaast nog een MBO opleiding dierenverzorging. Ik krijg er binnenkort nog een wijk bij de ochtendkrant bij, maar het is nog even afwachten wanneer ik kan beginnen.

Yes, ik ben ook benieuwd. Misschien kan ik wat inspiratie op doen :-). Ik studeer (pre)master rechtsgeleerdheid en ik werk bij een schadeverzekeringsmaatschappij als schadebehandelaar voor bedrijven.

Ik heb hbo bedrijfskunde gedaan en ben nu intercedent.

Hoe is de premaster? Ik ben super zenuwachtig voor het niveau. Hele andere richting, maar goed haha.

Uhm… ik vond het in het begin best pittig, maar ik ben ook tijdens corona begonnen. Het niveau valt uiteindelijk echt wel mee hoor. Je hebt meer leerstof die je eigen moet maken. Op het hbo was dat minder. Ik raad je echt aan om naar de hoorcolleges en werkcolleges te gaan of eigenlijk naar alles wat ze je aanraden haha :-). Bereid je colleges van tevoren voor. Dit vond ik echt pittig want er komt zoveel op je af. Probeer zoveel mogelijk met het onderwerp of de leerstof bezig te zijn. Mocht het niet één keer lukken, denk aub niet dat je het niet aankunt!