Wat doe jij op Valentijnsdag?

Hellowwww, :grin:

Mijn crush is op een ski-vakantie, helaas is valentijnsdag niet op Maandag ;(. Wat gaan jullie doen op V-day? Ga je je crush verassen? of je vriendje? Laat me weten
Haha Lonely forevah haha.

:flushed: eenzaam

http://forum.girlscene.nl/forum/liefde-boys/algemeen-valentijnsdag-topic-331953.0.html

NETFLIX… :astonished: :astonished:

Precies niks

chocolademelk drinken

Ik lig in bed te gamen met chocoladesoesjes.

Gisteren ‘‘valentijnsdag’’ gevierd tho. Samen met mijn vriend serie gekeken, wat gegeten en gebak op.

Niks. Commerciële bullshit vind ik het.

Niks anders dan normaal, voor mij is het gewoon een normale zondag :wink:

Was een hele leuke dag vandaag. Lekker heel de dag leren en werken aan profielwerkstuk

Heb de hele dag gewerkt, eerlijkgezegd was het echt enorm leuk!

Hele dag lekker brak op de bank gelegen met mijn kat op schoot :slightly_smiling_face:

eten

Pizza bakken

Ik had gewoon gezellig afgesproken met mijn vriend, niet veel anders dan een andere zondag!

Ik heb niets met Valentijn.

Ik had gisteren stage van 15.00 tot 23.00. Daarvoor aan de studie geweest, vanwege een deadline.
Mijn vriend moest werken.

Ik ben wakker geworden naast m’n vriend, samen ontbeten, toen heeftie me naar de bus gebracht en toen heb ik de hele middag gewerkt. Zo romantisch (’:

Ik heb enkel gewerkt op valentijnsdag, haha.

Mijn vriend had een etentje geregeld, voor het eerst in mijn leven valentijnsdag ‘gevierd’ en het was echt heel leuk om een keer te doen :flushed: