wat doe jij op je verjaardag?

Volgende week zondag word ik 16 jaar, maar ik heb geen idee wat ik die dag moet doen. het is een beetje te laat om nu nog een feestje te organiseren, dus ik vroeg me af: wat doen jullie meestal op de dag van je verjaardag? xx

Helemaal niet te laat hoor. Gewoon doen, dat feestje!

^ idd, gewoon uitnodigingen sturen, feestje organiseren, lukt je echt wel in 1 week :wink:

Beste vriendinnen en vrienden uitnodigen, hier eerst wat drinken en dan uit (de dag voor mijn verjaardag iig) en dan 's nachts ben ik jarig om 12u :3

Dit jaar komt m’n beste vriendin gewoon op de dag zelf en blijft ze eten en we gaan een andere dag naar de bios ofzo, je kan ook een high tea gaan doen met je vriendinnen (als je daarvan houd)
alvast gefeliciteerd en succes!

Niks :grin:

Niet zo veel, ik vier het meestal alleen met mn beste vriendin door met haar (dan vieren we ook haar verjaardag) te gaan logeren, lekker simpel, maar wel leuk :’).

Het is nog helemaal niet te laat om een feestje af te spreken, denk ik.
Desnoods nodig je een klein groepje vriendinnen/vrienden uit om te komen eten. Dat is ook altijd gezellig.

Overdag komt er meestal familie en later in de week nodig ik m’n vrienden uit en houd ik een logeerpartijtje voor m’n beste vriendinnen.

borrel? diner? :slightly_smiling_face:

Zou gewoon je beste vrienden/vriendinnen uitnodigen en lekker samen dineren of misschien een high tea. Altijd leuk! Lekker samen de hele avond borrelen en kletsen en in de avond kun je alsnog gaan stappen. Is helemaal nog niet te laat =)

Ik ga meestal uiteten met mijn ouders, dan verzamelen met goede vrienden bij mij thuis, drinken&snoepen we wat, spelen we lips(of een ander spel) en gaan we opstap. Minder goede vrienden/kennissen stuur ik een berichtje dat ik dan jarig ben en dat ik dat dan in de stad vier ofzo, koop ik ze gewoon een drankje et voilá. Ik vier mijn verjaardag niet echt meer aangezien ik niet meer thuis woon en ik heb gewoon geen plek om de hele familie uit te nodigen en om het dn te verdelen vind ik ook weer zoiets, de helft komt sowieso nieteens altijd of ze zijn na een uurtje alweer weg…

En het word heeeeel gezellig!

Alvast happy bdayy booboo. (L)(L)(L)(L)xjebestevriendin

op mijn verjaardag studeer ik … examens --’