wat doe jij om er verzorg uit te zien?

ik wil de laatste tijd proberen er wat ‘verzorgder’ uit te zien, maar wat ‘onderhouden’ jullie nou eigenlijk aan je gezicht?

ik heb heel veel last van acne, waardoor ik het gevoel heb dat ik er onverzorgd uitzie.

Douchen en tanden poetsen, hehe!
Ik heb altijd al een egale huid gehad en draag ook nooit make-up. Mijn haar is wel een hopeloze zaak hier met wind, zand, zee en zon, maargoed.

Het klinkt een beetje dom, maar mezelf gewoon verzorgen :’) Ik douche bijna elke dag, poets mijn tanden, let op mijn handen/nagels, ik doe mijn haar en make-up, kijk goed wat ik aantrek, doe deo/parfum op dus ja

Sowieso douchen, tanden poetsen, make-up, deo, parfum, nagels doen, sieraden in (oorbellen ofzo of een kettinkje), haren doen, wenkbrauwen laten epileren, etc.

Sorry, maar moet je echt zoveel topics openen?

Douchen, scheren (dan voel ik me verzorgd) haar wassen, tanden poetsen, parfum en deo, bodylotion gebruiken, nagelriemen verzorgen, nagels vijlen, make up, sieraden, wenkbrauwen epileren, huid goed verzorgen.

Eigenlijk bijna alles is hierboven al wel genoemd, maar toch.

Lekker douchen, elke dag schone sokken en ondergoed aan (ja, want sommige mensen doen dit dus niet helaas! Yuk!), je tanden poetsen en je mond spoelen met mondwater, zorgen dat je haar er niet (té) vet uit ziet, elke dag fris deo’tje en parfum op, je zelf lekker full body insmeren met een goede hydraterende bodylotion (hierdoor voel je je frisser en straal je dat ook uit), je scheren waar het nodig is zodat je er niet bijloopt als een ontsnapte bosaap, wenkbrauwen netjes bijhouden (tenzij ze van jezelf al mooi zijn) en zorg dat je haar niet sluik voor je gezicht hangt maar een beetje leuk in model zit want dat ziet er al een stuk verzorgder uit. Ook moet je opletten dat je nagels er niet vies of lelijk uitzien, dus hou ze goed bij!