Wat doe jij NU op DIT moment op oudejaarsavond?

Wat doe je nu, en wat ga je vanavond nog doen?

Alvast iedereen happy new year!

computeren -.-’

Mij zwaar irriteren aan die kutknallen, I’m losing it. En ik ben helemaal alleen en MUUUUUUUUUUU.

Nu computeren, vanavond naar familie.

Mijn avond wordt F saai. er komt bezoek hier, maar dat zijn vrienden van mn moeder en daar kan ik niet gezellig mee kletsen :slightly_smiling_face:

Lachend het jaar uit kijken :3.

niks

ik ga om 8 uur naar een vriendin van me. met haar familie en nog een vriendin oud en nieuw vieren :’)

ik had eigenlijk afgesproken met een andere vriendin die wat verder weg woont. die zou hier komen slapen en dan zouden we vanavond uitgaan. maar zij heeft me gewoon kei hard laten vallen, door niks te laten weten. maarja, dit is ook gezellig.

Ik ben nu de Top2000 aan het luisteren met familie en tegelijkertijd dus aan het computeren :’)

Maar zometeen gaan we Top2000 kijken de daarna bordspelletjes spelen enzo :slightly_smiling_face: En na 12 uur een feestje en dan stappen!

vuurwerk kijken van binnen en oliebollen eten met familie :3.

Nu fb checken, over 10 minuten vuurwerk afsteken met mijn broertje en zusje, die daar al de hele dag om zeuren;p & Vanavond oliebollen eten, vuurwerk afsteken met een vriendin door de buurt heen! Niets bijzonders duss.

Ik ben nu scream 4 aan het kijken, straks bankhangen, vuurwerk kijken en oliebollen eten met familie

Ik ga nu opmaken en aankleden en dan weg. Dus iedereen happy 2012 !

Mij zwaar irriteren aan mijn zo goed als dronken vader. :rage:

+whatsappen

op de bank zitten met laptop, wachten op familie en vuurwerk kijkenn.

Heb net gegeten, weet een beetje laat maar we moesten op iemand wachten.
nu even op de computer omstebeurt met me zusje
al oliebollen gekocht

:3

Op de computer, uitstelgedrag vertonen omdat ik eigenlijk moet douchen nu. En wachten tot mn ouders straks komen.

Haar stijlen:)

zitten…