Wat doe jij met roddelende mensen?

Hallo
Ik wist niet waar ik dit moest plaatsen, dus heb het maar in lifestyle gezet…
Ik heb een vraag aan jullie; zouden jullie nog met mensen omgaan die achter je rug om over je praten?
Roddelen doet iedereen natuurlijk wel eens, maar wat als diegene over jou verteld dat je naar een gesticht zou moeten of naar een of andere instelling? (ik ben verder gewoon heel normaal, en hoor absoluut niet in een gesticht thuis, even voor de duidelijkheid xD)
En wat zouden jullie doen als diegene wel gewoon aardig tegen jou doet en vanavond wil afspreken?

Negeren, zulke mensen wil je niet in je leven en daar wil je ook zeker geen energie aan verspillen.

Ik zou ze lekker laten roddelen, kan mij niet schelen of anderen vinden dat ik in een gesticht hoor of niet, als ik het zelf maar niet vind.
Als diegene wel gewoon aardig tegen jou doet vind ik diegene een enorme hypocriet en zou ik hem/haar gewoon negeren.

Gewoon laten (is moeilijker dan gezegd) en negeren. En juist niet meer afspreken met diegene. Misschien ook wel lastig, maar wat hun doen is ook niet goed en leuk.

Als het vrienden zijn (al zouden dat dan geen vrienden meer zijn) confronteren en anders gewoon lekker negeren.

Lekker laten lullen joh zulke mensen, die hebben niks beters te doen en waarschijnlijk horen ze gewoon zelf thuis in een gesticht.

Als mensen achter mijn rug lullen laat ik ze lekker, maar als ze het lef hebben om dat 3 meter voor mn neus te doen ben ik ook weer niet de beroerdste om eropaf te stappen en te confronteren.

Denk dat het bij iedereen beetje verschilt maar als het een vriend is indd gewoon zeggen.

Negeren en als de mensen bij jou naar iets vragen gewoon de waarheid vertellen.

Ik probeer ze te negeren, maar dat wil niet zeggen dat het me niets doet, ik kan me er erg gekwetst door voelen.

Nou ik weet niet hoor, maar als iemand waarvan ik denk dat ze een vriendin van me is, achter mij om tegen iemand zegt dat ik in een gesticht thuis hoor mag ze dat mij ook wel even uitleggen. Niks laten, ik zou om uitleg vragen.

Lachen en doorgaan met waar ik mee bezig was