Wat doe jij met oud en nieuw?

De meeste mensen, althans: dat denk ik, zitten gezellig in de kamer oliebollen te eten en te praten. Dat doen wij ook altijd. Maar ik ben wel benieuwd wat andere mensen doen die avond/nacht.

Dus wat doen jullie met oud en nieuw (en met wie vier je het)?

Ik ga naar mijn beste homovriendjes toe samen met een vriendin van mij. Hij heeft een superchille familie namelijk. Een beetje zuipen, een beetje eten. Misschien een paar sterretjes afsteken. En daarna richting de stad.

Dan ben ik jarig :flushed:

Ik ga tot 12 uur / half 1 naar mijn vriend. Daar met vrienden zitten, als het doorgaat tenminste. Dan brengt hij mij thuis en ga ik uit.
Dat wordt trouwens een van de eerste leuke oud en nieuws voor mij. Hoop ik.

Ik ben eerst thuis, rond half 10/10 uur ga ik richting vrienden. En rond 1 uur gaan we lekker stappen :slightly_smiling_face:

Eerst met wat vrienden ergens zitten, en dan naar een feest!

Helemaal niks, denk ik.

Dit topic is er al.

Eerst naar mijn vriend toe, daarna rond 1 uur richting stad met vrienden.

Ik ga eerst even langs bij mijn werk voor een drankje en zelfgemaakte oliebollen en appelflappen, daarna eten en dan naar mijn beste vriendin toe om samen met haar af te tellen tot het nieuwe jaar en een gezellig avondje te hebben en daarna de stad in (:

Dit ook trouwens.

Gewoon TV kijken met een vriend van me. En dan wachten tot we door t vuurwerk kunnen zodat ik naar huis kan :’)

er komen vrienden naar ons en hopelijk rond half 1 richting de stad als mijn vriendinnen allemaal mee willen :slightly_smiling_face:

Ik vier het of alleen thuis, of bij mijn oma…
Allebei geen zin in, maarja.

(Bij beide is het op de computer zitten/tv kijken, 12 uur even voor het raam staan, en dan slapen. Bij mijn oma waarschijnlijk tussendoor ook nog oliebollen eten)

Pizza eten en Disney matathon met men beste vriendin♥

Bij mijn familie op de bank zitten, een beetje gezellig proberen te doen en heel veel oliebollen naar binnen stouwen.

Saai thuis zitten… Ik zou heel gezellig met mijn vriend bij vrienden van hem gaan zitten, maar helaas heeft mijn vriend 2 dagen geleden een auto-ongeluk gehad en ligt hij in het ziekenhuis wat een uur rijden van hier is, dus dat is ook niet iets om even heen te gaan 's avonds… :frowning_face:

niks

Ah dat is echt super jammer! Gaat het ‘naar omstandigheden’ wel goed met hem?