wat doe jij met je vriendje??

hee, ik vroeg me af wat jullie allemaal doen met je vriendje. en nog iets; ik vind het altijd leuk om bij.hem af te spreken. we hebben nu een maand en zijn al vaak bij hem geweest en nog maar 2x bij mij. ik vind het eng om bij mij af te spreken, bang dat hij zich gaat vervelen.=( hebben meerdere meiden dit en weet iemand hoe ik hiervan af kom? ik had het aan hem gevraagd; of hij het niet erg vond dat we telkens bij hem afspraken, maar hij vond het niet erg, het geeft mij alleen een beetje een ‘lullig’ gevoel. xx

Mag ik vragen waarom je bang bent dat hij zich gaat vervelen bij jou?

En wat wij doen:
film/tv kijken, gewoon op bed liggen, gitaar spelen (of muziek luisteren als je geen van beiden een instrument speelt natuurlijk :slightly_smiling_face:), eens uit eten gaan, en meestal gewoon de slappe lach hebben (kietelen of gewoon vertellen wat er in je op komt ofzo xd)

Spreek gewoon bij jou af en doe het zelfde wat jullie thuis bij hem doen;) xxx

Zoekfunctie! Hij zal zich echt niet vervelen bij jou hoor, jij bent er toch :slightly_smiling_face:

Meestal zetten we een film op maar daar kijken we niet echt naar, haha. :’) Gewoon zoenen en praten. En soms wandelen. En dingen. Je kunt ook koekjes bakken ofzo!