Wat doe jij met je oppaskindje?

En dan bedoel ik niet spelletjes, tv of tekenen maar iets originelere dingen, want de verveling tijdens het oppassen begint toe te slaan

Naar de kinderboerderij, naar de speeltuin, de eentjes voeren.

Naar het parkje in de buurt, blokjes met ze “fietsen” (oftewel naast ze lopen terwijl ze op de driewieler zitten)…

Koekjes/ cakejes bakken, ze versieren en dan een mooi doosje maken waar je ze in kunt doen om cadeau te geven aan oma/ opa/ papa/ mama. Of een film met ze kijken.

^goed idee!

Haha dit gaat wat worden vrijdag, ik ben absoluut een kindervriend maar moet van 8 uur s’ochtend tot 6 uur s’avonds opassen bij kinderen die na een paar uurtjes nogal irritant worden. Dit wordt dus wat.

En uhm, ik weet niet of ze een wii hebben maar dat vinden kinderen meestal ook wel leuk? Vooral just dance ofzo haha. Of gewoons schommelen, touwtje springen, in de zandbak, uh ja weet ik het haha. Succes!

haha ja ze hebben een wii, en het jongetje speelt heel de tijd wel skylanders maar het meisje is nog te jong eigenlijk. Ze is 4/5

Even een vraagje, hoe komen jullie aan je oppasadresje?
Via de supermarkt o.i.d.?

^
vrienden van m’n ouders met jonge kinderen.

Mijn oppaskindjes hebben kasten vol spelletjes en een grote tuin, dus ze vervelen zich nooit.

kan, maar ik heb kleine kindjes in mijn straat :slightly_smiling_face: