Wat doe jij met je haar op een normale dag?

Ik heb halflang tot lang haar maar ik vind het zo saai om het elke dag gewoon los te dragen dus ik vroeg me af…

Hoe doen jullie jullie haar op een normale schooldag? :slightly_smiling_face:
Met foto’s graag?
x

gewoon los net zoals jij… ik heb heeel dun haar, en het is nu ook maar tot net iets over mn schouders omdat t dood is, voor mij is een staartje een ramp, echt niet leuk… maar k moet het met dansen,

Los,
of gewoon met n speltje naar achter.

Ik ga slapen, dan doe ik het in een knot.
Dan haal ik het heel even uit die knot, maak ik opnieuw een knot.
And of we go! : D

Ik ben heel makkelijk met m’n haar, het zit praktisch altijd goed. :’)

Los, invlechten, klemmetje, poef, visgraatvlecht, zijknot, zijstaart, staart, drol, pluk wegdraaien en vastklemmen…

Keuze te over!

Los, een knotje, soms een staart, soms los met alleen een speldje een plukje/vlechtje weg, bananenklem…

Ik ga het nog langer laten groeien en op 1 lengte en dan hopelijk (visgraat)vlecht etc

Los, met speldje naar achter, knotje/ opgestoken.
Heb geen foto’s.

Drol?

Ik doe het gewoon los of in een staart of knot.

ik heb het meestal óf los
óf op staartje
óf met speldje een plukje zo naar achter

drol en poef ik lig hier echt helemaal stuk :grinning_face_with_smiling_eyes:

:grinning_face_with_smiling_eyes:

los, of met speldje plukje naar achter.

een drol is volgensmij een knot bovenop je hoofd.
Mijn ex-vriendje zei in ieder geval altijd als ik dat had ‘Aaaah haal die drol van je kop!’

Meestal met een speldje een plukje naar achter en dat plukje dan vlechten of draaien, of gewoon los.

een klein vlechtje en die naar achteren.
of gewoon een leuk knipje of schuifje in mijn haar.
verder doe ik het altijd los.

gewoon los, of los en zo mijn pony draaien en met een speldje vast zetten, de bovenste helft van mijn haar in een klem (als je begrijpt wat ik bedoel) en de onderste helft los, een vlechtje zo voor in mn haar net als lauren conrad.
hééel af en toe een staart of een knot.

los, of een rommelige knot.

HAHAHA een meisje uit me klas had ooit een ‘knoet’ in.
ik lag helemaal dubbel met mijn vriendinnen en zeiden heel hard dat ze drolhaar had. had ze ook, want het leek niet eens op een knoet. (ze heeft altijd commentaar op anderen, maar je moet der zelf eens zien man…) blijkbaar voelde ze zich aangesproken en deed het weer heel snel uit.

Waterfall french braid.
Ik vind dat namelijk persoonlijk mooier dan invlechten, omdat er nog haar los zit, en niet alles strak naar achteren!

los, soms met een knipje wat haar gedraaid of met vlechtje mijn pony weg. en als ik weer zo’n badhairday heb doe ik mijn haar ik een knot.