Wat doen jullie met die lucky paper stars die je hebt gevouwen, of wat kun je er mee doen. Want ik mag ze van mijn vader niet los lateb liggen.
ik heb ze in een doos of een potje zitten.
Ik heb ze in glazen potten gedaan. Het ziet er hartstikke vrolijk uit zo!
ik wil ze allemaal in leuke vormpjes aan elkaar gaan plakken en dan op mn kast plakken enzo
Heb geen idee wat jullie bedoelen met die sterretjes!
Foto’s misschien?
-
je kan ze in een leuk potje doen en dan potjes met sterretjes gaan verzamelen
-
verkopen op de rommelmarkt
( koop nu 20 sterretjes voor 5 cent :+ )
-
je kan er ook sieraden van maken ( op www.deviantart.com zijn voorbeelden van armbanden kettingen en oorbellen ) ziet er leuk uit
wauw echt leuk!
Jhaa grote glazen pot…
Edit: Maarrr hoe kom je daaraan?
ik heb het ook tig keer geprobeerd maar het word niet echt een bol sterretje bij mijn en wie weet wat voor soort papier ik wel kan gebruiken
ik vind het wel leuk in een mini potje
met een leuk lintje er om heen maak je hem hellemaal af
leuk voor iemand die geluk kan gebruiken
het het zijn tog sterretjes van geluk
ja klopt…
cadeaupapier misschien??
Ik heb er 100 ofso in een glazen beker je kunt ze in glazen potten doen
of doorzichtige doosjes aan een draadje rijgen en ophangen?
Ik gebruik gewoon die printables als e het goed strak doet en je krijgt een 5 hoekje moet je die zijkantjes indrukken en wordt het egt wel bol
Vroeger had ik ze ook in een pot, toen waren ze saai en zaten ze in een:
prullenbak.
FF twee vraagjes:
Waar koop je die lucky stars?
En hoe maak je die lucky stars?
ik heb ze in een grote pot (200) dat brengt geluk ofzoo (: en ik vind het ook gewoon leuk om te hebben, en als er iemand in mijn kamer komt kijken ze er altijd naar en dan geef ik er altijd een paar weg
k heb der ook al een aantal gemaakt.
nu liggen ze gewoon verspreid op een niet gebruikt boekenschap
maar ik ga er ook eens iets mee doen denk ik.
x
je moet zorgen dat het papier dik genoeg is, anders kun je de stroken wat langer maken dus dat ze er vaker omheen zitten, dan werkt het meestal wel (:
overigens is er ook speciaal ‘lucky star-papier’ bijv bij de Pipoos denk k. maar bij mij ging t eerst ook niet en met dikker papier wel. succes (;
Ik ga er gewoon heel veel maken, en dan ik gootte glazen potten doen, en die dan als versiering met een lint eromheen ofzo op mijn kamer zetten. Ziet er heel gezellig uit
bewaren , en dan bij een speciale gelegenheid verjaardag trouwdag ofzo in een klein potje doen en die dan geven
http://www.girlscene.nl/f…ugustus/Lucky_paper_stars
Daar staat hoe het moet ! en ook een patroon om te printen zelf heb ik speciaal papier voor lucky stars bij de ACTION gehaald