Wat doe jij met cadeau's van je ex?

Bewaar je ze, verbrand je ze, geef je ze terug?

Ik heb ze ergens achterin m’n kast gegooid, vind het zonde om dingen weg te gooien:$

Ligt eraan of je aan je ex herinnerd wil worden

Ik heb nog geen last van excadeautjes, maar volgens mij zou ik ze gewoon bewaren.

up

ik denk dat ik ze weggooi
mijn halve ex heeft me nooit wat gegeven
maar aan hem wil ik niet herrinnerd worden vandaar

Ik bewaar ze. Ik heb een medaillon gekregen die heb ik gewoon in een doosje ook al wil ik niks meer van m weten. Waarom zou je t weggooien. Bewaren kan echt geen kwaad.

ligt eraan wat het is. een dure ketting wilde ik graag teruggeven, maar hij wilde het niet aannemen. ik draag em eigenlijk bijna nooit meer. oorbellen heb ik gehouden gewoon, die draag ik ook nog. ik had hem eigenlijk alleen cd’s gegeven. ojaa, en een vest, die draagt hij wel nog. eerlijk gezegt zou ik dat ook niet terug willen, wat zou ik er mee moeten?

Ik heb ze volgens mij nog gewoon allemaal bewaard…

Als je nog gewoon normaal met je ex omgaat,
dankan je het misschien wel gewoon houden

ik heb het allemaal in een doos gedaan en inde kast gezet,
we hebben nooit echt erge ruzie gehad ofzo, dus ik wil me hem gewoon wel herinneren.

ik ben nu trouwens weer met hem aan het daten. :blush:

Dat vroeg ik me ook af! Vriendin van me had een armband gekregen van haar (inmiddels ex-)vriend en die draagt ze nooit meer. Aan de ene kant, het is misschien een beetje raar om met iets van je ex rond te lopen, maar aan de andere kant: het is wel een mooie armband.
Ligt er denk ik wel aan voor welke gelegenheid je 't cadeautje hebt gekregen.

In een doosje gestopt waar allerlei andere ‘herinneringsdingetjes’ van de afgelopen 5 jaar in zitten. Was alleen een kettinkje en een foto dus:p

Ik bewaar ze in een doos die ergens ver op mijn kast staat verborgen zodat ik hem niet zie xD ookal wil ik niks meer van ze weten

dat lijkt me leuk voor later

Alleen van leuke exen bewaar ik wat.
Maar na een jaar gooi ik wel vanalles weg meestal.

Ik draag het armbandje dat ik van m’n ex heb gekregen nog steeds. Maar dat komt doordat ik het inmiddels al een jaar lang constant draag, ik heb het elke dag om. Dus het is gewoon een deel van mij geworden, zeg maar. Het herinnerd me niet aan hem en ik voel me kaal als ik het niet om heb.

2 exen gehad. Van eentje bewaard en van de andere weggegooid.

ik heb een doos waar al de ex-spullen inzitten.

ik heb nooit een cadeautje van me ex gekregen ofzo,
ik had wel foto’s enzo maar die heb ik allemaal weggegooid
omdat ik niet meer aan hem herrinnerd wil worden.
hij is wel lief enzo hoor maar gewoon dan ga ik hem nog meer missen enzo.
en dat wil ik niet want hij heeft nu iemand anders.

( hij had voor de vakantie tegen mij gezegd dat ie niet toe was aan een
relatie yeah sure ik zie het.

Van m’n ene ex: een teddybeer, die heb ik in de vuilnisbak gegooid.
Juwelen van m’n andere ex: verkocht op ebay, muahaha.

Ik gooi het weg