wat doe jij in je haar...?

ik was daarjuist wat aan het kijken in het topic over de outfit die je op die dag aanhebt, en toen viel het me echt wel op dat er echt veel mensen zijn die bijv. de lc-vlecht ofzo in hun haar hebben… dus ik vraag me nu wel effe af wat jullie op een gewone schooldag in jullie haar doen.

Gewoon los. En dan met mijn hand erdoorheen dat het een beetje warrig staat.
En soms een hoge rommelige knot.

Gewoon los, soms een knot (zo’n rommelige), zoals het meisje op mijn plaatje het heeft of datzelfde en dan een vlechtje, soms ‘halflos’ : met een knip de bovenste laag haar vastgezet zeg maar. Volgens mij was dat het wel ;p

Zo’n vlecht is wel mooi maar ik zelf heb het meestal gewoon los en soms een klipje/speldje in mn haar.

ik heb mn haar eigenlijk bijna altijd los, soms iets van een vlechtje in mn lok of zo gedraaid (lauren conrad achtig) en heel soms in een rommelige knot

los, in een staart of knot

voordat me haar was verknipt werd :rage:,
vlecht boven op , vlecht schuin , middenscheiding
knot , rommelig los ect…

los, in een staart of knot, zo’n staartje van je bovenste haren maar dan met een speldje of klemmetje

los, xxtra slag in me haar met mouse en haarlak

meestal gewoon los. of een losse knot. of een clipje aan de zijkant om 1 kant opzij te houden.

of een knot
of gewn los haar met haarmousse
heb namelijk krulle…
( wella haarmousse)

k doe niks in me haar XD
gwn los dus xD

lost/knot/staart/2 vlechtjes van voor achterop vastknopen zegmaar… (jaja super uitleg) en verder ben ik niet echt heel creatief met mn haar haha.

Los, lc vlecht of ‘draai’, knotje.

meestal los met een schuiver mn pony opzij houden …
of in plaats van schuiver een strik diadeem erin en allereerst andrelon stylings spul in mn haar khb echt heel dik haar xD en het mag nog niet op laagjes :rage: het moet nog wat groeien want anders ontploft het :crazy_face:

ik de niks met mijn haar en er ook niks in, ik haal mijn hand er gewoon doorheen

ik heb het eigenlijk altijd los of met zo’n plukje aan de voorkant gewikkelt naar achteren (kan ik niet echt uitleggen)
maar als ik moet werken MOET het in een staart of knot, dus dan kies ik meestal maar een rommelknot en bij het sporten doe ik het ook in een staart of knot (:

vlechtje, zo’n draai, gewoon los, een plukje naar de zijkant verder niets of soms een haarbandje

rechte scheiding, schuine scheiding, lok met klip vastmaken, haarbandje en nog wel een paar dingen.

meestal los haar en dan altijd met een schuine scheiding en soms met een speldje of een haarband
en soms een staart of een knot…
gewoon een standaard kapsel dus :stuck_out_tongue_winking_eye: